eitaa logo
❅ Vernorexia
458 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه ازم میپرسن که خودت رو ده سال دیگه کجا میبینی؟! خب حقیقتا نمیدونم؛چون یک سال پيش خودم رو اینجا نمی‌دیدم...
از اینکه چرا باید به خاطر یه آدم انقدر خودمو اذیت کنم حالم بهم میخوره.. و احوالمان
میدونی دلم چی میخواد؟ مرگ.. چیزیه که خیلی وقته دنبالشم ولی سراغم نمیاد.
-شب‌های زیادی مُردیم، تا عاقبت یک‌روز‌ بتوانیم زندگی کنیم..
-از دردهای کوچک است که ؛ آدم ها می نالند ضربه اگر سهمگین باشد درد اگر بزرگ باشد آدم خودش لال می شود...!
عزیزِ من ، از امیدوار شدن می‌ترسم. حقیقت این است که، از امیدواری‌هايم بیش از نا امیدی ها رنج کشیده‌ام.
ولی هیچوقت نفهمیدی من هر جملم بوی اشک میداد..
روز جهانی خر رو به خودم تبریک میگم که از خر، خرترم.
شاید یک روز ما.🤍
❅ Vernorexia
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
سید مجید نقطه زن امتحانات نزدیکه یه جایی رو زود بزن😅
جهان با خنـده‌هایت صـورت زیبـاتری دارد. بخند این خنده‌های ماه کلی مشتـری دارد.