همیشه ازم میپرسن که خودت رو ده سال دیگه کجا میبینی؟!
خب حقیقتا نمیدونم؛چون یک سال پيش خودم رو اینجا نمیدیدم...
از اینکه چرا باید به خاطر یه آدم انقدر خودمو اذیت کنم حالم بهم میخوره..
#حال و احوالمان
-از دردهای کوچک است که ؛
آدم ها می نالند
ضربه اگر سهمگین باشد
درد اگر بزرگ باشد
آدم خودش لال می شود...!
عزیزِ من ، از امیدوار شدن میترسم.
حقیقت این است که، از امیدواریهايم بیش از نا امیدی ها رنج کشیدهام.
❅ Vernorexia
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛
من میگم،شبت بخیر:)
جهان با خنـدههایت صـورت زیبـاتری دارد.
بخند این خندههای ماه کلی مشتـری دارد.