eitaa logo
❅ Vernorexia
460 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
-از دردهای کوچک است که ؛ آدم ها می نالند ضربه اگر سهمگین باشد درد اگر بزرگ باشد آدم خودش لال می شود...!
عزیزِ من ، از امیدوار شدن می‌ترسم. حقیقت این است که، از امیدواری‌هايم بیش از نا امیدی ها رنج کشیده‌ام.
ولی هیچوقت نفهمیدی من هر جملم بوی اشک میداد..
روز جهانی خر رو به خودم تبریک میگم که از خر، خرترم.
شاید یک روز ما.🤍
❅ Vernorexia
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
سید مجید نقطه زن امتحانات نزدیکه یه جایی رو زود بزن😅
جهان با خنـده‌هایت صـورت زیبـاتری دارد. بخند این خنده‌های ماه کلی مشتـری دارد.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از قدیم گفتن؛ برا کسی بمیر که برات تَب کنه قدیمیا چه پُر توقع بودن. من برات میمیرم ولی خدا نکنه تو تب کنی:)
آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند. تنها چیزی که اذیتم کرد، غلط های املایی‌شان بود.
بهترین حسی که میتونی به یه آدم بدی حس کافی بودنه،اینکه نشونش بدی لازم نیست واسه دوست داشته شدن خودش رو عوض کنه.
میشَود؛نیمه شَبی گوشه‌یِ بِینُ الحَرمِین مَن فقَط اَشک بِریزَم و تُو تَماشا بُکنی؟.