از قدیم گفتن؛
برا کسی بمیر که برات تَب کنه
قدیمیا چه پُر توقع بودن.
من برات میمیرم ولی خدا نکنه تو تب کنی:)
آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند.
تنها چیزی که اذیتم کرد،
غلط های املاییشان بود.
بهترین حسی که میتونی به یه آدم بدی حس کافی بودنه،اینکه نشونش بدی لازم نیست واسه دوست داشته شدن خودش رو عوض کنه.
میشَود؛نیمه شَبی گوشهیِ بِینُ الحَرمِین
مَن فقَط اَشک بِریزَم و تُو تَماشا بُکنی؟.
متاسفانهایندوره.ایکهدارهبا
اشک،قلبدرد،هزارجوردرددیگهمیگذره
اسمشجوونیه
کاش فقط یه نفر ، فقط یه نفر
بعد ازینکه بهش حس خوبی
پیدا کردی خودشو از چشم نندازه !