eitaa logo
❅ Vernorexia
459 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از قدیم گفتن؛ برا کسی بمیر که برات تَب کنه قدیمیا چه پُر توقع بودن. من برات میمیرم ولی خدا نکنه تو تب کنی:)
آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند. تنها چیزی که اذیتم کرد، غلط های املایی‌شان بود.
بهترین حسی که میتونی به یه آدم بدی حس کافی بودنه،اینکه نشونش بدی لازم نیست واسه دوست داشته شدن خودش رو عوض کنه.
میشَود؛نیمه شَبی گوشه‌یِ بِینُ الحَرمِین مَن فقَط اَشک بِریزَم و تُو تَماشا بُکنی؟.
●●
-و تو دوام آوردی بی آنکه کسی بفهمد که در باران دردها، هنوز ایستاده ای ..
متاسفانه‌این‌دوره.ای‌که‌داره‌با اشک،قلب‌درد،هزارجوردرد‌دیگه‌میگذره اسمش‌جوونیه
کاش فقط یه نفر ، فقط یه نفر بعد ازینکه بهش حس خوبی پیدا کردی خودشو از چشم نندازه !
در آخر انسان‌ها سهم کسی میشن که بلده ازشون مراقبت کنه .
‌من دوستت ندارم؟ من رندوم یاد حرفات میفتم و عین احمقا لبخند میزنم.
آرومِ جونَم... دِل نِگَرونَم، الهی تا محرمت؛ زنده بمونم.