eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
87 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
مذهبی بودم ولی با دیدنت فهمیدم عشق گاهی مومنان را هم هوایی میکند💘
هرچه که میگذرد از دنیا ناراضی تر میشوم، و هرروز باورم درمورد بی ثباتی شخصیت همه ی آدم ها بیشتر میشود.
غرور، برداشت ما از خودمان است؛ و تکبر، برداشتی است که دیگران در مورد ما دارند.
شاید تو گاهی به من فکر کنی اما من همیشه دلتنگ توام! تفاوت زیادیست بینِ اندیشه های تو و درد های من.
مثل یک معجزه‌ای علت ایمان منی همه هان و بله هستند، شما جان منی🤍✨
هیچکـَس اندازه‌ی او دلتـَنگ ِ کربلا نبود .
شعر میگویم ؛ ولی معشوقه ای در کار نیست آه من دیوانه ام دیوانه بودن عار نیست .
دیگر حتی بحث عشق هم نیست،انگار فقط من با تو زنده ام:)
عطرهای خوب جای خالیشان هم بوی خوب میدهند درست مثل جای خالی تو!
مراقب من باش از من فقط تو مانده‌ای....