eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
87 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
شما ممکنه بخاطر موضوعی با یکی از بهترین آدمای زندگیت قطع رابطه کنی که اگه همون کارو یه غریبه انجام میداد میگفتی فداسرت و میبخشیدی بحثِ توقعه. انتظار نداری یه سری آدما بتونن دلتو بشکنن...
وقتی میتونی امن‌ترین خونه رو داشته باشی، مشتاق آوارگی نباش؛ بی لیاقت.
تو مجازی ؛ طرز تفکرتون ثابت کنید نه طرز زندگی کردنتون رو !
- بازگشتم‌ تا‌ ببندی ‌بال ‌هایم‌ را به شوق  بارالها ‌! باز کن‌ در ‌را به‌ رویم ‌... ‌بنده ام '!
-مهدی‌رسولی‌واقعا‌نقش‌موثری‌ درتمیزی‌ خونه‌ماداره.. اون‌میخونه‌من‌تمیزمیکنم.🤌🏻
سلول به سلولِ وجودم دلتنگته یا ابا عبدالله(: 💔   ️
هرسال برای تولدم کلی ذوق داشتم،از یه ماه قبلش برنامه ریزی میکردم که روز تولدمو چجوری بگذرونیم،ولی امسال همین امروز متوجه شدم یه هفته دیگه تولدمه و هیچ برنامه ای برای امسال نیس به جز غم شما آقا جان...
درد یعني : که نماندن به صلاحش باشد بگذاري برود ، آن هم به اصرار خودت ..
- داستانت باهاش چیشد ؟″ شما که خیلي همدیگه رو دوست داشتید .. + ما باهم خداحافظي کردیم ، ولي داستانمون تموم نشد ؛ ما تا ابد تیکه‌اي از همدیگه‌رو پیش خودمون داریم.
گول خاطرات رو نخور،درهایی که بسته بودی رو دوباره باز نکن. اگر برات خوب بودن،هیچ وقت اون هارو نمی بستی عزیز من!