Violet...!
کل تصوراتم از انجلاس دچار دگرگونی شد
چرااا🤣
مگه چجوری تصورش میکردیی🤣
حس میکنم لازمه آنجلوس رو هم یه بار عین آدم بکشم🤣
هدایت شده از دفترچه سبز من.
ااسحسنسنشنش خوشگلههههه
با توجه به سبک نقاشی واقعا جذاب شده🥺
هدایت شده از کلبه عمو کونیکو
لازم به ذکره من فقط شخصیتش رومی شناسم نه توصیفات ظاهری اش😂🤏
Violet...!
چیزی که پارسال از آنجلا کشیدمvs چیزی که امسال از آنجلا کشیدم 🥲
دارم فکر میکنم واقعا پیشرفت کردم یا توهم زدم؟😭🤣
هدایت شده از جایِ خالی
یه دورهی سمی تو زندگی من وجود داشت که استیکر همراه و مود من 😁 بود🤦🏻🙂
و در انتهای هر پیامی حتی کاملا بیربط اونو میدادم😁
لطفا از یاد ببرینش😁
دارم فشاری میشم😁
Violet...!
یه دورهی سمی تو زندگی من وجود داشت که استیکر همراه و مود من 😁 بود🤦🏻🙂 و در انتهای هر پیامی حتی کامل
یه دوره ای میگفتم اسمم دنیاست و فقط دوستم میدونست که با دوتا اکانت دونفرم😀
حالا چرا دنیا رو نمیدونم🤣
نکته جالب کجا بود؟
با اسم دنیا ادمین کانال دختر کفشدوزکی و پونی کوچولو بودم😭🤣💔
خدایا این سم ها رو یادم نیار😭😂
بازی هایی که اول ورودم به جی در آوردم رو یادم نیااار😭🤣🤣
خدایی چرا آدم اینقدر تباه میتونه باشه😭🤣
فقط اون موقعی که آخر هر پیام گل میدادیم🙂😀