eitaa logo
ویراستی توییت
10.3هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
762 ویدیو
4 فایل
📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق ارتباط با ادمین کانال: @Virasty_twit_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
عقب‌نشینی ترامپ از اسکورت نفتکش‌ها در تنگه هرمز؛ اصلا به ما چه؟! ترامپ در گفت‌وگو با کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی: کشورهایی که نفت را دریافت می‌کنند باید تنگه هرمز را باز نگه دارند، نه ایالات متحده. ما به آنها کمک زیادی خواهیم کرد. آنها تمام نفت را می‌گیرند، ما از تنگه هیچ چیزی نمی‌گیریم، پس آنها باید مشارکت کنند 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
آیا امکان حمله زمینی آمریکا به خارگ وجود دارد؟ 🔸️دوستان آمریکا نمی تواند به جزیره خارگ نیروی زمینی بفرستد زیرا: 1️⃣ این جزیره به شدت محافظت شده و پر از نیروی نظامی است . 2️⃣ این جزیره پر از عوارض طبیعی بوده و قابلیت ساخت سنگرهای زیر زمینی و پناهگاه های متعدد در آن وجود دارد و این اقدامات تاکنون انجام شده است. 3️⃣ مساحت این جزیره بسیار زیاد (۱۲ کیلومتر مربع) است و باید نیروی فراوانی برای تصرف آن به کارگیری شود که رعایت اصل غافلگیری را غیرممکن می کند. 4️⃣ این جزیره نزدیک به ساحل ایران بوده و دشمن برای رسیدن به آن باید چند صد کیلومتر را پیمایش کنند و بالعکس ایران به راحتی می تواند به آن نیرو برساند. 🔸️فاصله خارگ تا بوشهر ۵۵ و تا گناوه ۳۵ کیلومتر است که امداد رسانی به آن را بسیار ممکن و ساده می کند. 5️⃣ آمریکا اگر بخواهد از طریق هلی برن نیروی نظامی بفرستد، (باید دهها بالگرد را به کار گیرد) که اقدامی بسیار خطرناک بوده و احتمال اسارت یا کشته شدن نیروهای مهاجم وجود دارد و اگر بخواهد به صورت آبی-خاکی عملیات کند، نیاز به کشتی های مناسب و صدهها کیلومتر پیمایش دریایی دارد . 🔸️در ضمن موشک های ساحل به دریا ، پدافند و شناورهای تندروی موشک انداز اطراف جزیره، اجازه نزدیک شدن هیچ شناوری به آن را نخواهند داد. 📌 در نتیجه باید گفت امکان حمله زمینی به خارگ از طریق هلی برن یا عملیات آبی-خاکی نزدیک به صفر بوده و در این خصوص جای نگرانی نیست. 🔸️همچنین استعداد نیروهای حاضر در این جزیره (شامل تکاوران و تفنگداران سپاه و بسیج مردمی) و پراکندگی و تسلیحات آنان به اندازه ای است که دشمن قابلیت حمله فوری و تصرف غافلگیرانه آنجا را ندارد و اگر بخواهد با تمام توان به جزیره حمله ببرد، نیروهای ذخیره ای که از بوشهر و گناوه در عرض چند دقیقه برای کمک به جزیره تزریق می شوند، برای دفاع از آن کافی خواهند بود. 📌در نتیجه تنها وسیله دشمن برای ضربه به خارگ ، بمباران هوایی بوده و تقریبا خطر اشغال جزیره منتفی است. «علیرضا تقوی‌نیا» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
موقعیت جغرافیایی جزیره خارگ / کار آمریکا برای حمله زمینی خیلی سخت است این جزیره از پایگاه های آمریکا خیلی دور و به خاک ایران خیلی نزدیکه. در نتیجه خیلی بعیده آمریکا حماقت کنه و اون هم در شرایطی که نیروهای مدافع جزیره تقویت شده اند و در آماده باش کامل هستند، بخواد به جزیره حمله زمینی کنه‌. اطراف جزیره قایق های سپاه در حال گشت زنی هستند و اگه دشمن بخواد نیروی زمینی با شناور به جزیره منتقل کنه، چند ساعت طول میکشه و ایران کاملا هوشیار میشه و با کلی موشک و پهپاد میتونه شناورهای دشمن رو منهدم کنه. امکان هلی برن گسترده از طریق بالگرد هم بسیار خطرناک خواهد بود و امکان اسارت و کشته شدن آمریکایی ها وجود دارد. البته با وجود موارد فوق، نیروهای مدافع جزیره بسیار با انگیزه هوشیار آماده مقابله با دشمن در هر سناریویی هستند. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
ترامپ تحقیر خود را چگونه جبران می کند؟ «علیرضا تقوی‌نیا» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
سخنگوی سپاه: پایان جنگ زمانی است که دشمن  بازدارندگی نظامی و اجتماعی ما را باور کرده باشد. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
سخنگوی سپاه: موشک‌هایی که الان استفاده می‌شود متعلق به یک دهه قبل است بسیاری از موشک‌هایی که از جنگ ۱۲ روزه تا جنگ رمضان تولید کرده‌ایم هنوز بکار گرفته نشده است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
مراکز خدمات دهی به ناو هواپیمابر جرالد فورد برای ایران هدف است سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: حضور ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا در دریای سرخ به عنوان تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد. لذا مراکز لجستیکی و خدمات دهی به ناوگروه یاد شده در دریای سرخ به عنوان هدف نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. پ ن: منظور سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیاء بنادر سعودی در دریای سرخ است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
میدل ایست مانیتور: ‌ اینکه ایران تنگه هرمز را بسته اما خودش همچنان از مسیر همین تنگه به چین نفت صادر می‌کند «تحقیری برای آمریکا» است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
گاردین: این جنگ فاجعه تمام عیار است با گذشت دو هفته روزبه‌روز روشن‌تر می‌شود که جنگ به رهبری آمریکا تمام مشکلاتی که ادعای حل کردنشان را داشت، وخیم‌تر کرده است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
فکر کنید شهروند کویت یا قطر یا امارات هستید. آمریکا بدون اجازه شما و دولت‌تان از خاک‌تان به جایی حمله می‌کند و در مقابل آن کشور خاک شما را که لانه‌ی این تجاوزگران است مورد هدف قرار می‌دهد. شما بی‌اراده و ذلیل فقط به نظاره نشسته‌اید. گویی شما در آن کشور مسافرید و در خانه‌ی خود، مستاجر. این وضع مردم کشورهای منطقه است. نه شرفی برای‌شان مانده و نه حیثیتی. حتی جرئت ندارند در فضای مجازی با اشاره نسبت به آمريکا و تصرف خاکشان برای جنگ‌افروزی علیه یک کشور همسایه انتقادی بکنند... دولتمردان بیچاره‌شان دنبال سوراخی هستند تا در میانه‌ی آتش جنگ به‌ناگاه چیزی از آسمان روی سرشان نیفتد... و نگران‌تر از فردای جنگ که باید به کدام قدرت جهانی آویزان شوند برای پس‌فردای‌شان! جای دوری نروید. در زمان پهلوی ما ایرانی‌ها همینطور خوار و ذلیل بودیم. در جنگ جهانی اعلان بی‌طرفی کردیم ولی قدرت‌های درگیر بی‌اعتنا به ما خاک و خانه‌ی ما را اشغال کردند و در پایتخت جلسه گرفتند و شاه کشور را به "هیچ" حساب نکردند. خلاصه این تاریخ ۱۰۰ ساله را در این جنگ ببینید. تحمل ما برای دو گروه سخت است: آنها که ما را خوار می‌خواستند و خاک و خانه‌ی ما را حیاط خلوتشان می‌دانستند و حالا دست‌شان کوتاه است و گروه دوم همسایگانی که عزت ما افشاگر ذلت و بی‌شرفی آنهاست. «وحید یامین‌پور» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
⚠️☝️کی متوقف خواهیم شد؟! مردم جهان، سران کشورها، سازمانهای به اصطلاح بین المللی و همه کسانی که در ایران اسلامی، عنوان مسؤول را یدک میکشند، بدانند: امت، خونخواه امام است؛ آن زمان که شماها تصمیم میگرفتید گذشته است... آتش غیرت ما، تا سوختن کامل اسرائیل و شکستن کمر آمریکا، خاموش نخواهد شد... 🔥🔥🔥😡 «محمدحسن صائب» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
ضرورت دارد تا مبادلات مالی و پرداختی نیروهای مسلّح، از حالت «تجمیع‌شده‌ی فقط از مجرای »، خارج شود؛ معقول‌تر است، «حالت تجمیعی» به «حالت توزیعی» تغییر کند و تمام بانک‌ها، قانوناً موظّف شوند که درصدی از مبادلات را بر عهده گیرند تا در شرایطی بحرانی نظیر جنگ و حملات موشکی و یا حملات سایبری، این نوع قفل‌شدگی‌ها عارض نشوند. «احسان رستگار» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق