eitaa logo
ویراستی توییت
10.3هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
762 ویدیو
4 فایل
📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق ارتباط با ادمین کانال: @Virasty_twit_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
آیا امکان حمله زمینی آمریکا به خارگ وجود دارد؟ 🔸️دوستان آمریکا نمی تواند به جزیره خارگ نیروی زمینی بفرستد زیرا: 1️⃣ این جزیره به شدت محافظت شده و پر از نیروی نظامی است . 2️⃣ این جزیره پر از عوارض طبیعی بوده و قابلیت ساخت سنگرهای زیر زمینی و پناهگاه های متعدد در آن وجود دارد و این اقدامات تاکنون انجام شده است. 3️⃣ مساحت این جزیره بسیار زیاد (۱۲ کیلومتر مربع) است و باید نیروی فراوانی برای تصرف آن به کارگیری شود که رعایت اصل غافلگیری را غیرممکن می کند. 4️⃣ این جزیره نزدیک به ساحل ایران بوده و دشمن برای رسیدن به آن باید چند صد کیلومتر را پیمایش کنند و بالعکس ایران به راحتی می تواند به آن نیرو برساند. 🔸️فاصله خارگ تا بوشهر ۵۵ و تا گناوه ۳۵ کیلومتر است که امداد رسانی به آن را بسیار ممکن و ساده می کند. 5️⃣ آمریکا اگر بخواهد از طریق هلی برن نیروی نظامی بفرستد، (باید دهها بالگرد را به کار گیرد) که اقدامی بسیار خطرناک بوده و احتمال اسارت یا کشته شدن نیروهای مهاجم وجود دارد و اگر بخواهد به صورت آبی-خاکی عملیات کند، نیاز به کشتی های مناسب و صدهها کیلومتر پیمایش دریایی دارد . 🔸️در ضمن موشک های ساحل به دریا ، پدافند و شناورهای تندروی موشک انداز اطراف جزیره، اجازه نزدیک شدن هیچ شناوری به آن را نخواهند داد. 📌 در نتیجه باید گفت امکان حمله زمینی به خارگ از طریق هلی برن یا عملیات آبی-خاکی نزدیک به صفر بوده و در این خصوص جای نگرانی نیست. 🔸️همچنین استعداد نیروهای حاضر در این جزیره (شامل تکاوران و تفنگداران سپاه و بسیج مردمی) و پراکندگی و تسلیحات آنان به اندازه ای است که دشمن قابلیت حمله فوری و تصرف غافلگیرانه آنجا را ندارد و اگر بخواهد با تمام توان به جزیره حمله ببرد، نیروهای ذخیره ای که از بوشهر و گناوه در عرض چند دقیقه برای کمک به جزیره تزریق می شوند، برای دفاع از آن کافی خواهند بود. 📌در نتیجه تنها وسیله دشمن برای ضربه به خارگ ، بمباران هوایی بوده و تقریبا خطر اشغال جزیره منتفی است. «علیرضا تقوی‌نیا» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
موقعیت جغرافیایی جزیره خارگ / کار آمریکا برای حمله زمینی خیلی سخت است این جزیره از پایگاه های آمریکا خیلی دور و به خاک ایران خیلی نزدیکه. در نتیجه خیلی بعیده آمریکا حماقت کنه و اون هم در شرایطی که نیروهای مدافع جزیره تقویت شده اند و در آماده باش کامل هستند، بخواد به جزیره حمله زمینی کنه‌. اطراف جزیره قایق های سپاه در حال گشت زنی هستند و اگه دشمن بخواد نیروی زمینی با شناور به جزیره منتقل کنه، چند ساعت طول میکشه و ایران کاملا هوشیار میشه و با کلی موشک و پهپاد میتونه شناورهای دشمن رو منهدم کنه. امکان هلی برن گسترده از طریق بالگرد هم بسیار خطرناک خواهد بود و امکان اسارت و کشته شدن آمریکایی ها وجود دارد. البته با وجود موارد فوق، نیروهای مدافع جزیره بسیار با انگیزه هوشیار آماده مقابله با دشمن در هر سناریویی هستند. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
ترامپ تحقیر خود را چگونه جبران می کند؟ «علیرضا تقوی‌نیا» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
سخنگوی سپاه: پایان جنگ زمانی است که دشمن  بازدارندگی نظامی و اجتماعی ما را باور کرده باشد. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
سخنگوی سپاه: موشک‌هایی که الان استفاده می‌شود متعلق به یک دهه قبل است بسیاری از موشک‌هایی که از جنگ ۱۲ روزه تا جنگ رمضان تولید کرده‌ایم هنوز بکار گرفته نشده است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
مراکز خدمات دهی به ناو هواپیمابر جرالد فورد برای ایران هدف است سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: حضور ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا در دریای سرخ به عنوان تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد. لذا مراکز لجستیکی و خدمات دهی به ناوگروه یاد شده در دریای سرخ به عنوان هدف نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. پ ن: منظور سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیاء بنادر سعودی در دریای سرخ است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
میدل ایست مانیتور: ‌ اینکه ایران تنگه هرمز را بسته اما خودش همچنان از مسیر همین تنگه به چین نفت صادر می‌کند «تحقیری برای آمریکا» است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
گاردین: این جنگ فاجعه تمام عیار است با گذشت دو هفته روزبه‌روز روشن‌تر می‌شود که جنگ به رهبری آمریکا تمام مشکلاتی که ادعای حل کردنشان را داشت، وخیم‌تر کرده است. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
فکر کنید شهروند کویت یا قطر یا امارات هستید. آمریکا بدون اجازه شما و دولت‌تان از خاک‌تان به جایی حمله می‌کند و در مقابل آن کشور خاک شما را که لانه‌ی این تجاوزگران است مورد هدف قرار می‌دهد. شما بی‌اراده و ذلیل فقط به نظاره نشسته‌اید. گویی شما در آن کشور مسافرید و در خانه‌ی خود، مستاجر. این وضع مردم کشورهای منطقه است. نه شرفی برای‌شان مانده و نه حیثیتی. حتی جرئت ندارند در فضای مجازی با اشاره نسبت به آمريکا و تصرف خاکشان برای جنگ‌افروزی علیه یک کشور همسایه انتقادی بکنند... دولتمردان بیچاره‌شان دنبال سوراخی هستند تا در میانه‌ی آتش جنگ به‌ناگاه چیزی از آسمان روی سرشان نیفتد... و نگران‌تر از فردای جنگ که باید به کدام قدرت جهانی آویزان شوند برای پس‌فردای‌شان! جای دوری نروید. در زمان پهلوی ما ایرانی‌ها همینطور خوار و ذلیل بودیم. در جنگ جهانی اعلان بی‌طرفی کردیم ولی قدرت‌های درگیر بی‌اعتنا به ما خاک و خانه‌ی ما را اشغال کردند و در پایتخت جلسه گرفتند و شاه کشور را به "هیچ" حساب نکردند. خلاصه این تاریخ ۱۰۰ ساله را در این جنگ ببینید. تحمل ما برای دو گروه سخت است: آنها که ما را خوار می‌خواستند و خاک و خانه‌ی ما را حیاط خلوتشان می‌دانستند و حالا دست‌شان کوتاه است و گروه دوم همسایگانی که عزت ما افشاگر ذلت و بی‌شرفی آنهاست. «وحید یامین‌پور» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
⚠️☝️کی متوقف خواهیم شد؟! مردم جهان، سران کشورها، سازمانهای به اصطلاح بین المللی و همه کسانی که در ایران اسلامی، عنوان مسؤول را یدک میکشند، بدانند: امت، خونخواه امام است؛ آن زمان که شماها تصمیم میگرفتید گذشته است... آتش غیرت ما، تا سوختن کامل اسرائیل و شکستن کمر آمریکا، خاموش نخواهد شد... 🔥🔥🔥😡 «محمدحسن صائب» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
ضرورت دارد تا مبادلات مالی و پرداختی نیروهای مسلّح، از حالت «تجمیع‌شده‌ی فقط از مجرای »، خارج شود؛ معقول‌تر است، «حالت تجمیعی» به «حالت توزیعی» تغییر کند و تمام بانک‌ها، قانوناً موظّف شوند که درصدی از مبادلات را بر عهده گیرند تا در شرایطی بحرانی نظیر جنگ و حملات موشکی و یا حملات سایبری، این نوع قفل‌شدگی‌ها عارض نشوند. «احسان رستگار» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
امارات، برادر اسلامی نیست، صهیون العربه. تصویری از این زالو درحال انتشار هست که داره کری میخونه که ما باطنمون سفته و ... به امید اینکه ایران درس حسابی بهشون بده بعد از این همه خیانت. اینها از تحریم ایران بسیار مانند زالو بزرگ شدن ... «مهدی ایرانی» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق