فارغ از اینکه مجوز وزارت خزانهداری آمریکا برای اسقاط تحریمهای نفتی ایران بیش از دو ماه دوام بیاورد یا نه، همین فرصت کوتاه باید برای خنثیسازی بمبهای ساعتی تراستی کارگذاشتهشده زیر پایههای اقتصاد کشور غنیمت شمرده شود. احیای شبکه رسمی فروش نفت و پایان دادن به سازوکارهای پرهزینه و غیرشفافِ واسطهای، مهمترین دستاوردی است که میتوان از این تنفس دوماهه به دست آورد. اگر این فرصت از دست برود و توافقی انجام نشود، تراستیها قدرتمندتر از قبل وارد معرکه خواهند شد.
«مصطفی نجفی»
نتانیاهو اصرار دارد که میخواهد در جنوب لبنان بماند، ایران (طبق تفاهم) خواهان پایان جنگ در لبنان و عقب نشینی کامل رژیم صهیونی است و آمریکا مدعی ایجاد یک سازوکار نظارتی برای نظارت بر آتشبس در لبنان است...
شاید برای نیافتادن در دام بازی کارگروهها و دور نخوردن از سوی دشمن، بهتر باشد که هرچه زودتر یک جدول زمابندی شده برای خروج صهیونیستها از لبنان، تهیه و منتشر شود تا لااقل یک متر و معیار مناسب برای سنجش پایبندی دشمن به تعهدش در این زمینه وجود داشته باشد...
«مهدی قاسمزاده»
از #صدای_مردم نترسید و مردم را رادیکال نخوانید.
مردم #علیالاصول پشت رهبرشان هستند.
«ابراهیم رضایی»