eitaa logo
ویراستی توییت
10.3هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
763 ویدیو
4 فایل
📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق ارتباط با ادمین کانال: @Virasty_twit_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
ویراستی توییت
🎙 میان دشمن و وطن، ننگ بر آن که شک کند 🔻قطعه جدید محسن چاوشی برای وطن با نام «حسبی‌الله» منتشر شد.
متن محسن چاوشی پیرامون آهنگ جدیدش به نام خدا از اول اعتراضات و نزدیک به دو ماه است فکر می‌کنم و رصد می‌کنم تا نکته‌ای را در آنسوی مرزها بیابم که جذبم کند و حرف حق باشد اما به وجدانم قسم که هرچه گشتم ناامیدتر شدم، پس سکوت کردم! و در این سکوت دیدم حق با بعضی از شماست: من «وسطم» «وسط» مثل عابری که دی ماه در خیابان به گران شدن گوشت فکر می‌کرد و از پشت تیر به سرش خورده بود وسط مثل پیرزنی روستایی که نه تلویزیون دارد و نه گوشی موبایل؛ فقط آلزایمر دارد و پسری که بیکار شده و چند ماه است قرص‌هایش را به موقع نمی‌رساند… و این «وسط»خیلی جای بزرگی است و خیلی‌ها در آن جا می‌شوند اصلا جریانی که این «وسط» را ندارد نمی‌تواند انقلابی را رقم بزند یا حکومتش را حفظ کند! در این دو ماه قلبم سوخت برای کشته‌شدگان… اما دست خودم نبود! من به عنوان کسی در وسط، قلبم برای پلیس و معترض و عابر با هم می‌سوخت و برای هر هموطنی که ناچار به خیابان آمده بود و دیگر به خانه برنگشت… در خانه‌ی من نه صدا وسیما یک‌ریز جمهوری اسلامی را تبیین می‌کند نه اینترنشنال و منو تو مجال حضور دارند در خانه من اما هنوز چراغ منطق روشن است و ذهن جستجوگرم آزاد است به هر مباحثه‌ای وارد شود و هر حرف حقی، مهر تایید دریافت کند و مهم نباشد که این حرف از دهان چه کسی خارج شده است. در این دو ماه خیلی فکر کردم و کسانی را دیدم که حتی یک دقیقه فرصت آزادانه و در خلوت فکر کردن را نداشته‌اند و هرچه از رسانه به خوردشان داده بودند را پشت هم تکرار می‌کردند ؛ آنچنان مسخ و مسحور که از کینه‌ی حاکمیت حاضرند شب را روز بنامند و روز را شب… و ایران امروز ما چقدر در فضای رسانه باخته است. به این فکر کردم که اگر برای هر کشوری حتی سوییس هم ده‌ها شبکه اپوزیسیون به زبان خودشان سال‌ها و شبانه روز محتوا تولید می‌کردند که “سوییس کشور خوبی نیست” اکنون درصدی از همین کسانی که در رفاه مطلق هستند نیز به دنبال براندازی بودند… آری همین رسانه کاری با کشور  ِسامورایی‌های متعصب کرد که در خیابان‌ها به سربازان آمریکایی لبخند گرم بزنند بی‌آنکه یادشان بیاید در هیروشیما و ناکازاکی چه بلایی به سرشان آورده‌اند… به هر حال هر چه فکر کردم دیدم نمی‌توانم از بیگانه بخواهم به کشورم حمله کند! دیدم نمی‌توانم کنار سلبریتی‌هایی باشم که به اعتقادات لااقل نیمی از مردم کشورم ناسزا می‌گویند و تهدید به قرآن‌سوزی می‌کنند و بدون اینکه خنده‌شان بگیرد، بشارت آزادی می‌دهند! دیدم حتی نمی‌توانم از اهالی جزیره‌ی اپستین بخواهم به جان کودکان و دختران بی‌گناه وطنم کاری نداشته باشند!! تا اینکه جنگ شروع شد و کمک‌ها رسیدند،همچنان که قبل از ما کمک‌ها به ویتنام و افغانستان و عراق و لیبی و… رسیده‌ بودند دیدم جنگ است و فقط می‌توانم بخوانم! که اگر در زمان پهلوی و قاجار هم بودم و بیگانه‌ای به کشورم یورش می‌برد همین کار را می‌کردم… برای دلگرمی مردم و کسانی که از مردمم دفاع می‌کنند خواندم…  «حسبی الله» گفتگوی من با مولایم علی (ع) است  و براستی خدا برای ما بس است…     اکنون به عنوان کسی در وسط، حاضرم ۴۷ سال دیگر به جمهوری اسلامی فرصت بدهم نقایص خود را برطرف کند تا اینکه با عده‌ای همصدا شوم و پوریم دیگری را در تقویم اسراییل رقم بزنم که در فردای به اصطلاح آزادی با چکمه روی سنگ قبر هموطنانم سرود شادی بخوانند! و آن عده! آن عده خیلی دیر می‌فهمند که در جهان هیچ کشوری جز به منافع خودش فکر نمی‌کند و علاج واقعی در وطن‌هاست! این را هم به آن عده‌ای که سمت درست تاریخ را به من گوشزد می‌کنند می‌گویم: اصلا سمت درست تاریخ و هرچه می‌بافید ارزانی خودتان…  من ترجیحم این است که  در همین وسط بایستم و بمیرم وسط مدرسه میناب وسط خانه‌هایی که سفره‌‌هایشان کوچک شد وسط صدای اذان در حیاط مسجدی فرو ریخته… وسط خیابان‌های شهرم… محسن چاوشی/ اسفند ۱۴۰۴ 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
به نام خدا مثل سگ از میترسند خبرنگار: آیا ایران در تنگه هرمز مین کار گذاشته‌اند؟ : ما چنین فکری نمی‌کنیم. «سعید نوخندانی آرتیانی» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
شهادت جمعی از مدافعان امنیت در حملات تروریستی به ایست‌های بازرسی تهران در حملات شامگاه امروز پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف تهران، شماری از مدافعان امنیت و بسیجیان مستقر در ایست‌های بازرسی به شهادت رسیدند. منابع آگاه از وقوع انفجار و درگیری در چندین نقطه از پایتخت خبر دادند. براساس این گزارش، ایست‌های بازرسی در منطقهٔ ۱۴ (اتوبان محلاتی)، منطقهٔ ۱۵ (روبروی پمپ بنزین هاشم آباد)، منطقهٔ ۱۶ (خیابان فدائیان اسلام) و منطقهٔ ۱ (انتهای بلوار ارتش) هدف مستقیم این حملات قرار گرفته‌اند. یک مقام آگاه با اشاره به ماهیت این حملات گفت: این عملیات تروریستی، کار مشترک موساد و عوامل سلطنت‌طلب برای نفوذ تروریست‌ها و انجام اقدامات خرابکارانه در کشور است و مطمئناً ناکام خواهد ماند. اگرچه آمار رسمی هنوز اعلام نشده، اما منابع غیررسمی از شهادت حدود ۱۰ نفر از مدافعان امنیت خبر می‌دهند. رضا پهلوی در آستانه این حملات از هواداران خود خواسته بود در خانه‌ها بمانند. هم‌زمان، نتانیاهو هم تلویحاً از عدم حاضرنشدن مردم در صحنه و حمایت‌نکردن از آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «وقت دارد از دست می‌رود.» هم‌اکنون اوضاع تحت‌کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد. جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام خواهد شد. 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
از دو طیف هیچ توقعی نداشته باشیم. ۱_بدبخت هایی که به جای وطن هنوزم درکنار قصاب و آدمخوارهای هستند! ۲_ تفکر پوسیده و زنگ زده ایی که میگفت امضا کری تضمین هست! را انکار میکرد! و.... حتی تحلیل هایی پوچ کوچک و بزرگ این جریان واداده هم در کف ویراستی اندازه ارزن هم، نه برایتان مهم باشد ونه کوچکترین اهمیتی به این دوزاری های بدبخت بدهید. و بدانیم پیروز میدان ماهستیم و به میزانی که بچسبیم به خیابان ها به همان میزان دست فرماندهان نظامی برای قطع کردن دست و پای متجاوز به خاک وطن باز خواهد بود. پ ن:افتتاح پنجمین ایستگاه صلواتی شیر بچه های مرتضی علی در سطح شهر به مدد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام 💪 «محمد اینانلو» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
🔺ماشاءالله به این مردم تهران قم اصفهان مشهد اهواز همه جا مردم تو خیابانند لااقل ۳ استان رو اطلاع دقیق دارم و مشاهدات خودم هم اینو تأیید میکنه که مردم بدون ذره ای خستگی هنوز میدان داری میکنند ماشاءالله بهتون دست و پای شما عزیزان رو میبوسم و خاک پایتان را سرمه چشم میکنم ان شاءالله با همین قوت و انرژی تا ریشه کن کردن ظلم از عالم و ظهور آقایمان پیش خواهیم رفت یاعلی «محمدامین اصغری» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
🔻فایننشال تایمز: آمریکا به عامل هرج و مرج در بازارهای انرژی جهان تبدیل شده است «مصطفی آخوندی» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
«از حرکت در راه خدا خسته و سست نشوید. هرگز از دشمنانی که از دین و اخلاق و انصاف تهی هستند، در دلتان راه ندهید؛ «ولا تهنوا ولا تحزنوا». این دستور قرآن است. ایمان شما، شما را برترینها قرار داده است. این را حفظ کنید.» امام شهید سید علی خامنه‌ای ۱۳۸۵/۰۸/۲۰ «خط رهبری» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
غیر از مدافعین میهن که دستشان را می بوسیم باید از پشتیبانی و مدیریت خوب دولت محترم هم تشکر کنیم بعد از گذشت مدتی از جنگ رمضان، مایحتاج خانواده ها به وفور در فروشگاهها موجود است ،نانوایی ها خدمت رسانی می کنند و مشکل آرد ندارند ، با وجود بمباران برخی منابع سوخت ، بنزین و سوخت در جایگاهها مدیریت شده و کمبودی وجود ندارد و همچنین با وجود شدت جنگ یادگیری برای دانش آموزان به صورت غیر حضوری در جریان هست و معلمین عزیز فداکارانه پای کار تعلیم و تربیت ایستاده اند. «سیدبابک هاشمی‌نکو» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
بزن که خوب میزنی.. «مصطفی زهره‌ای» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
بیعت بچه های رزمنده حزب الله در جبهه با ولی فقیه یبایعون الولي المجتبی قائدا و وارثا لنهج 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
✅ برای کسانی که گمان می‌کنند مشکلی از آمریکای جنایتکار را حل می‌کند! بدانند نفت ونزوئلا آنقدر سنگین است که شکستن و تصفیه آن نیاز به فرایندهای بسیار پیچیده و پرهزینه‌ای دارد. نفت آمریکا نیز بیش از حد سبک است. بهترین و باکیفیت‌ترین نفت جهان در خلیج فارس قرار دارد و پالایشگاه‌هایی که با این کیفیت تنظیم شده‌اند نمی‌توانند از نفت جایگزین از سایر مناطق استفاده کنند. درواقع نفت ، هیچ جایگزینی در جهان ندارد! 👌 «مهدی متقیان» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
شب گذشته بزرگترین عملیات تهاجمی ایران علیه مراکز نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صیهونی انجام شد. فقط در پایگاه بالگردی «العدیری» کویت، 100 نیروی تروریستی ارتش آمریکا کشته و زخمی شدند. «مهدی حمیدی» 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق