و اگه میتونستم تمام درد هارو از روی قلبت بردارم و روی قلب خودم بذارم
بدون شک این کارو میکردم :)
همه ی این شبا و اون شبا؛
دست به دست هم میدن که ازت
بدترین آدم دنیا رو بسازن و متاسفانه میسازن .
بیا و بغلم کن
بیا و پیشم بمون
بیا باهام حرف بزن
بیا و عکساتو برام بفرست
بیا و بهم بگو که هنوز دوسم داری
بیا اتفاقات روزت رو برام تعریف کن
بیا، تو فقط بیا
بیا که دیگه نمیتونم
✯
«دوستت داشتم، با وجود اینکه تو را به آغوش نکشیدم و تو را همیشه نمیبینم!
دوستت داشتم، چون برایت نوشتم و برایت خواندم و بخاطرت خندیدم و بخاطر تو تغییر کردم!
تو را دوست داشتم، در حالی که دور بودی ولی نزدیکترین به قلبم...