و اگه میتونستم تمام درد هارو از روی قلبت بردارم و روی قلب خودم بذارم
بدون شک این کارو میکردم :)
همه ی این شبا و اون شبا؛
دست به دست هم میدن که ازت
بدترین آدم دنیا رو بسازن و متاسفانه میسازن .
بیا و بغلم کن
بیا و پیشم بمون
بیا باهام حرف بزن
بیا و عکساتو برام بفرست
بیا و بهم بگو که هنوز دوسم داری
بیا اتفاقات روزت رو برام تعریف کن
بیا، تو فقط بیا
بیا که دیگه نمیتونم
✯
«دوستت داشتم، با وجود اینکه تو را به آغوش نکشیدم و تو را همیشه نمیبینم!
دوستت داشتم، چون برایت نوشتم و برایت خواندم و بخاطرت خندیدم و بخاطر تو تغییر کردم!
تو را دوست داشتم، در حالی که دور بودی ولی نزدیکترین به قلبم...
شب اینجوریه که انگار بهت میگه
ممنون از اینکه کل روز قوی بودی
حالا وقتشه نقاب قوی بودنتو برداری
و با خستگیات بخوابی ..