پدر و مادر عزیزم
شما با همه ی کارهایی که تو دوران نوجوونی و به منظور مراقبت از من دارید میکنید بیشتر باعث آسیب زدن میشه تا حمایت و مراقبت.
مگه من چندبار میتونم این سن رو تجربه کنم و ازش لذت ببرم؟
یه بار از خودتون نپرسیدید این کارها بعدا چه نتایجی داره؟ باعث چه مشکلاتی میشه؟
بعدا که هیچ، من همین الان هم دارم نتایجش رو میبینم
ولی شما نمبینید یا شاید هم نمیخواید که ببینید
فکر میکنید از تمام زندگی من خبر دارید و وظیفتون رو به درستی انجام دادید
ولی نه، شما فقط در جریان ۱ درصد کل ماجرا هستید
و من نخواستم که شما بیشتر از این بدونید چون این هم نتایج کارهای خودتونه
میگید بهم اعتماد دارید ولی رفتارتون اینو نشون نمیده
یه بار کار رو بذارید به عهده خودم شاید دیدید از پسش بر اومدم
فقط ازتون میخوام یکم بیشتر و بهتر به اطرافتون نگاه کنید
و با همون طرز تفکر ۳۰ سال پیش جلو نرید
ولی با همهی اینا
من هنوزم دوستون دارم :/
✯
"والسلام على كل شيء جاء في تمام وقته، السلام على لقاء جاء لينقذنا من وحدتنا، السلام على فراق جاء ليعطينا درساً في الصبر "...!
و سلام به همه ی چیز هایی که درست سر موقع خودشون اومدن،
سلام بر دیداری که ما رو از تنهاییمون نجات داد...
سلام بر جدایی ای که اومد تا به ما درسی در بردباری بده...
دیگه پروفایلتو چک نمیکنم
دیگه خاطراتمو باهات مرور نمیکنم
دیگه آهنگایی که برام فرستادی رو گوش نمیدم
دیگه باهات سناریو نمیسازم
دیگه غذای مورد علاقتو نمیپزم
دیگه رنگ مورد علاقتو نمیپوشم
دیگه یادگاری هاتو نگاه نمیکنم
دیگه نمیرم جاهایی که قبلاً با هم رفته بودیم
دیگه دلم برات تنگ نمیشه
دیگه بهت فکر نمیکنم
دیگه دوست ندارم
#دنیای_موازی
✯
پرسيد ادم امن چجوريه؟
جواب داد: تو ضعيف ترين ورژن خودت رو بهش نشون ميدي
و از اون به بعد مهمترين دغدغه اش اينه كه بهت اسيبي نرسونه.