"والسلام على كل شيء جاء في تمام وقته، السلام على لقاء جاء لينقذنا من وحدتنا، السلام على فراق جاء ليعطينا درساً في الصبر "...!
و سلام به همه ی چیز هایی که درست سر موقع خودشون اومدن،
سلام بر دیداری که ما رو از تنهاییمون نجات داد...
سلام بر جدایی ای که اومد تا به ما درسی در بردباری بده...
دیگه پروفایلتو چک نمیکنم
دیگه خاطراتمو باهات مرور نمیکنم
دیگه آهنگایی که برام فرستادی رو گوش نمیدم
دیگه باهات سناریو نمیسازم
دیگه غذای مورد علاقتو نمیپزم
دیگه رنگ مورد علاقتو نمیپوشم
دیگه یادگاری هاتو نگاه نمیکنم
دیگه نمیرم جاهایی که قبلاً با هم رفته بودیم
دیگه دلم برات تنگ نمیشه
دیگه بهت فکر نمیکنم
دیگه دوست ندارم
#دنیای_موازی
✯
پرسيد ادم امن چجوريه؟
جواب داد: تو ضعيف ترين ورژن خودت رو بهش نشون ميدي
و از اون به بعد مهمترين دغدغه اش اينه كه بهت اسيبي نرسونه.
کاش میشد به عقب برگشت، نه برای جبران اشتباهها
بلکه برای تکرار بعضی از خاطره ها
تو اومدی تو زندگیم و زدم زیر همه قول و قرارهایی که برای خودم گذاشته بودم.
✯