بچهها من خوب میشم؟:))) میترسم واقعا. میترسم تا همیشه تو این غم فرو برم و نتونم با تروماهایی که بم وارد شده کنار بیام.
من پیش تو بهترین خودم بودم
مهربون ترین
خوش صحبت ترین
شیک پوش ترین
خوش خنده ترین
تو تنها دلیل حال خوب من بودی
اصن وجود تو برام به کل دنیا می ارزید
حالا فکر کن وقتی نیستی من چی شدم؟
هیچ هیچ
من هیچی نیستم
فقط دارم یه گوشه آروم زندگی خودمو میکنم
ولی وقتی تو بودی انگار از کل دنیا بهتر بودم
و تو برام از کل دنیا بهتر بودی
✯
تو با اومدنت قسمتی از روحم رو بهم برگردوندی که خودم خبر نداشتم اون رو گم کردم.
✯