هستن آدمایی که دلم میخواد همین الان بهشون پیام بدم و کلی با هم حرف بزنیم بگیم و بخندیم
ولی وقتی به آخرین بارها فکر میکنم، که نادیده گرفته شدم، و کسی بهم اهمیت نداد
تصمیم میگیرم سکوت کنم و به اون تنهایی خودم عادت کنم
و همچنان در رویا با اون ها سر کنم
✯
سأنتظركَ غدًا، و إن لم تأتي
فكلُّ الأیامِ غدًا حتی تعود...
فردا منتظرت خواهم بود،
و اگر نیامدی پس همهی روزها "فردا" است تا برگردی...
هستن آدمایی که دلم میخواد همین الان بهشون پیام بدم و کلی با هم حرف بزنیم بگیم و بخندیم
ولی وقتی به آخرین بارها فکر میکنم، که نادیده گرفته شدم، و کسی بهم اهمیت نداد
تصمیم میگیرم سکوت کنم و به اون تنهایی خودم عادت کنم
و همچنان در رویا با اون ها سر کنم
✯