هستن آدمایی که دلم میخواد همین الان بهشون پیام بدم و کلی با هم حرف بزنیم بگیم و بخندیم
ولی وقتی به آخرین بارها فکر میکنم، که نادیده گرفته شدم، و کسی بهم اهمیت نداد
تصمیم میگیرم سکوت کنم و به اون تنهایی خودم عادت کنم
و همچنان در رویا با اون ها سر کنم
✯
هیچی بدتر از بلاتکلیفی نیست
نمیدونی باید تلاش کنی
یا بیخیال شی تا خودش جور بشه
✯