هیچی بدتر از بلاتکلیفی نیست
نمیدونی باید تلاش کنی
یا بیخیال شی تا خودش جور بشه
✯
خاطره ها همیشه باقی میمونند
لا به لای لباسا
آهنگا
عکسا
و در نهایت هم اشک ها اونا رو به طبیعت میرسونند
پس خاطره ها هیچوقت از بین نمیرند
✯
آدمایی هستن که دلم میخواد همین الان بهشون پیام بدم و کلی با هم حرف بزنیم بگیم و بخندیم
ولی وقتی به آخرین بارها فکر میکنم، که نادیده گرفته شدم، و کسی بهم اهمیت نداد
تصمیم میگیرم سکوت کنم و به اون تنهایی خودم عادت کنم
و همچنان در رویا با اون ها سر کنم
✯
همه چی دارما
ولی انگار هیچی ندارم!
چطور با نبودن یه نفر
دنیای آدم اینجوری خالی میشه؟!