خاطره ها همیشه باقی میمونند
لا به لای لباسا
آهنگا
عکسا
و در نهایت هم اشک ها اونا رو به طبیعت میرسونند
پس خاطره ها هیچوقت از بین نمیرند
✯
آدمایی هستن که دلم میخواد همین الان بهشون پیام بدم و کلی با هم حرف بزنیم بگیم و بخندیم
ولی وقتی به آخرین بارها فکر میکنم، که نادیده گرفته شدم، و کسی بهم اهمیت نداد
تصمیم میگیرم سکوت کنم و به اون تنهایی خودم عادت کنم
و همچنان در رویا با اون ها سر کنم
✯
همه چی دارما
ولی انگار هیچی ندارم!
چطور با نبودن یه نفر
دنیای آدم اینجوری خالی میشه؟!
«دردی که فکر میکردیم ما را میکشد، ما را نکشت! اما کاری کرد که مرگ را بیش از هرچیزی دوست بداریم.»