نه من تو رو میبینم
نه پیشم هستی
نه خبری ازت دارم
هیچی سر جاش نیست
هیچی درست نیست
فقط دارم له میشم این وسط
کاش حداقل دوسم داشتی خب.!(
✯
دنیایش چنان زشت بود که از هر فرصتی برای حفظ زیباییهای کوچک اطرافش بهره میگرفت و تا آسمان زیبایی میدید از آن عکس میگرفت؛ سادهترین کلمات محبتآمیز را محکم در آغوش میگرفت و آخرین ذرات زیبایی را از لابلای نقاشیها و فیلمها و کتابها در قلب تشنه خود میچکاند.
من ناراحتم
از اینکه تو دیگه منو نمیخوای
تو دیگه دوس نداری منو ببینی
دیگه نمیخوای باهام حرف بزنی
من دیگه نیستم اونی که تو میخوای
بودم، الان دیگه نیستم
✯