«سلاماً على الذين يعانقهم التراب، ونحن في أشد الحاجة لعناقهم.»
سلام بر آنها که خاک را در آغوش گرفتهاند، حال آنکه ما به آغوش آنها بسیار محتاجتریم.
واقعا خسته شدم از بس واسه هر چیز کوچک و مسخرهای استرس گرفتم. بسه دیگه.