«سلاماً على الذين يعانقهم التراب، ونحن في أشد الحاجة لعناقهم.»
سلام بر آنها که خاک را در آغوش گرفتهاند، حال آنکه ما به آغوش آنها بسیار محتاجتریم.
واقعا خسته شدم از بس واسه هر چیز کوچک و مسخرهای استرس گرفتم. بسه دیگه.
خواستم واست بهترینارو آرزو کنم ولی یادم افتاد دیگه نمیتونی منو داشته باشی.
دستانت را میگیرم و بوسه بر لب هایت میزنم
تا مست شوم و فراموش کنم درد زخم هایی که بر تنم زدی
✯