واقعا خسته شدم از بس واسه هر چیز کوچک و مسخرهای استرس گرفتم. بسه دیگه.
خواستم واست بهترینارو آرزو کنم ولی یادم افتاد دیگه نمیتونی منو داشته باشی.
دستانت را میگیرم و بوسه بر لب هایت میزنم
تا مست شوم و فراموش کنم درد زخم هایی که بر تنم زدی
✯