خواستم واست بهترینارو آرزو کنم ولی یادم افتاد دیگه نمیتونی منو داشته باشی.
دستانت را میگیرم و بوسه بر لب هایت میزنم
تا مست شوم و فراموش کنم درد زخم هایی که بر تنم زدی
✯
جدی جدی
من قراره بیست سال، سی سال، چهل سال بدون تو زندگی کنم؟
من همین الان هم تعجب میکنم
چطوری دارم نفس میکشم بدون تو:)
اونی که محکم بغلم می کرد هم رفت..
چرا خب؟!