جدی جدی
من قراره بیست سال، سی سال، چهل سال بدون تو زندگی کنم؟
من همین الان هم تعجب میکنم
چطوری دارم نفس میکشم بدون تو:)
اونی که محکم بغلم می کرد هم رفت..
چرا خب؟!
تو رفتی ولی روح شدی تو تنم
فکر شدی تو سرم
عشق شدی تو قلبم
حرف شدی رو لبام
درد شدی تو دستام
✯
خیلی حس بدیه وقتی پیر شدن کسایی که دوسشون داری رو میبینی
آدمی که شاد و سرزنده بود کم کم افتاده و خمیده میشه و دیگه نمیتونی اونو مثل قبل داشته باشی
فقط دوس داری با تمام وجود بغل بگیریش و نذاری که از پیشت بره :(
✯