نه کار خاصی میکنیم
نه جای خاصی میریم
نه بهمون خوش میگذره
نه اونقدر همه چی بده که ول کنیم بریم
نه من تو رو میبینم
نه پیشم هستی
نه خبری ازت دارم
هیچی سر جاش نیست
هیچی درست نیست
اصلا هیچی نیست
فقط نمیدونم چرا داریم له میشیم این وسط
✯
دیگر نمیتوانم به یاد بیارمَت؛
چهره ات از یادم رفته و نمیتوانم تصور کنم چگونه بودی!
و حالا میفهمم که چقدر از من فاصله گرفته ای و دوری..
✯
من خیلی آدم قوی هستم و میتونم همه چیزو تحمل کنم،فقط اول اجازه بدید گریه کنم.
آرزو کردنت که محال نیست
امشب آرزوی داشتنت را
به آسمان می فرستم
شاید برآورده شود
خدا را چه دیدی ؟
دیدی گفتم من ببازم تو نبردی؟ دیدی حال جفتمون بدتر شد؟ دیدی دیگه هیچی مثل قبل نشد؟
الان دیگه با هم بودن هم حالمون رو خوب نمیکنه؛ خراب شد بچه
همه چیز خراب شد.