تو ترافیک یه ماشین جلوم بود نشد ازش عکس بگیرم، پشتش نوشته بود: بابت رفتنت بهت حق میدم، تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت.
قلبم درد گرفت
بهت تبریک میگم
تو موفق شدی منو از خودت متنفر کنی
موفق شدی قلبمو به بدترین شکل ممکن خورد کنی
موفق شدی احساساتم رو تحت کنترل خودت بگیری و بعد لهشون کنی
موفق شدی نذاری دیگه به کسی اعتماد کنم
موفق شدی حالمو اونجوری که میخواستی خراب کنی
خلاصه که همه چی رو اونجوری که میخواستی تموم کردی
و این وسط یه ذره هم من برات ارزشی نداشتم
سیاره ما دیگر احتیاجی به آدم های موفق ندارد!
این سیاره به شدت نیازمند افراد صلح جو، درمانگر، تاجی، قصه گو و عاشق است...
دلم تنگه؛ ولی نمیدونم برای کی! برای چی!
حالم بده؛ ولی نمیدونم دلیلش چیه!
بعد از تو همه چی یه حس غریبی داره برام
سختترين تصمیم زمانيه که باید بین اون چیزی که درسته، و اون چيزی که تو رو خوشحال میکنه، يکی رو انتخاب کنی …