eitaa logo
شلیک غم‌.
660 دنبال‌کننده
911 عکس
9 ویدیو
4 فایل
درد فرمانده را به زانو درآورده؛ بشنو فریادهایش را. 𝖣︎𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇︎𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅︎𝗄︎ 𝗍𝗈 𝗆︎𝖾? https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_6een2a&btn=آینی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
+می‌خواستم توی تاریکی بازتاب ِنور باشم. ولی توش گم شدم و حتی الان نمی‌تونم خودم رو از توش پیدا کنم. من توی تاریکی خودم گم شدم.
+حس می‌کنم دارم با تاریکی‌م نور رو از چشم کسایی که من رو نور می‌دیدن می‌گیرم.
-انگاری خیلی دل کندی از زندگیت. +زندگیم دل کنده از من.
-آینی خسته شدی. خیلی خسته. بوی خستگی میدی. +درسته، من از همه‌چی خسته شدم. انگار دارم توی خاکستر نفس می‌کشم. خاکستری که از گردوغبار جای خالی‌ش ساخته شده.
-داری تموم میشی. +نه. هنوز تموم نشدم. گاهی با خودم میگم کاش منم مثل اون تموم شم. ولی من حتی قدرت تموم شدن هم ندارم.
و دوباره، خلق یه شاهکار دیگه از بچه‌.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شلیک غم‌.
خوندنش واقعا میتونه برا چند ثانیه هم که شده بهم حس خوب بده. انگار خودم‌و توی خودم غرق میکنم. نمی‌تونم توصیف‌ش کنم؛ فقط خیلی لذت‌بخشه‌.
هدایت شده از ⟨مارمالاد پرتقال^^