دیروز فکر کردم پیادهروی نداریم و وحشتناکترین کفش ممکن رو پوشیدم. و الان یکی از انگشتای پام فکر کنم پوستش تاول زده. چون محضرضایف اک نیمساعت پیادهروی داشتیم.
این موضوع که هردفعه دارم با کابوسایی که میبینم از خواب میپرم اصلا جالب بهنظر نمیاد کاس کائنات رسیدگی کنن.
بزرگ شدن یه زوال اجتنابناپذیره که هرکس باید در طول زندگیش تحمل کنه؛ برای همین فکر کنم بزرگ شدن یعنی تحمل این دردها و ادامه دادن، حتی وقتی همهچیز دشوار به نظر میرسه.