متاسفانه من لذت میبرم از؛
ورزش زیاد. کافئین. تنهایی. کار زیاد و راحت کنار گذاشتن آدما!
الکی فکر نکنید سنتون رفته بالا عاقل تر شدین
هر سنی خریت خاص خودشو داره .
ولی فکر کنم بزرگ شدن همین باشه که دیگه نمیخوای آدمارو به هر قیمتی نگه داری...