دختر عمه کوچکم ۳سالشه...
ازش پرسیدم موقع سال تحویل چه آرزویی کردی؟
گفت: به خدا گفتم اینایی که بردی پیش خودت دیگه بسه، خداجون بذار بقیه پیش من بمونن لطفا...
پ.ن:زیبا ترین آرزویی که شنیدم:))
#ERA
تو دبیرستان دنبال این بودیم که دبیر ۱۹وهفتادوپنج صدممون و بیست بده الان تو دانشگا دنبال اینیم که استاد ۹و هفتادو پنجمون و ده بده.
چیه این ۲۵صدم نفرین شده:////
#KB9
• 🤍 @X_Tweet | ایکس توییت