eitaa logo
دانلود
نصف وقتم هدر میره
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اقا ناشناس ناشناس
-نقاشی کاغذی نمیکشی؟ -چرا اتفاقا زیاد میکشم بعدا عکس خوشگل میگیرم میدم
-چه خبر؟؟ -دارم مارول ریواچ میکنم الان ثور رو تموم کردم میخوام کاپیتان امریکا ببینم🤚 شما چخبر
-پسری یا دختر،چند سالته -یاخدا معلوم نیست دخترم؟😭 ۱۶ سالمه
-آدم خفن و باحالی هستییی -قربون شما ادم ناشناس برمخب😡
هدایت شده از Солнце🗯
بدون دست زمین خوردن چه سخت است...
هدایت شده از awiawia ˖
انقدر تو تاریخمون شهادت های حماسی داشتیم چه کربلا چه همین امروز در لبنان و برانداز ها حتی خار تو پاشون نرفته دو شب جلوی اغتشاش و وحشی گریشون گرفته شده و بهونه اومده دستشون دیگه نمیدونن چجوری خودشونو باهاش خفه کنن
هدایت شده از awiawia ˖
فکر کن چند سال دیگه به نسل بعدی میخوان بگن رفتیم هرچی دستمون رسید آتیش زدیم آدم مظلوم کشتیم بچه کشتیم مامور پلیس کشتیم آدم سر بریدیم و آتیش زدیم و چون جلومونو گرفتن شدیم مظلوم ترین قشر عالم
نه ببین بچه هامون😡😡😡😡