eitaa logo
🕌یߊ‌ܝ‌ߊ‌ܔ ܩܝ̇ߺࡅ߳ظܝ‌🦋
161 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
3هزار ویدیو
49 فایل
《بسم الله الرحمن الرحيم》 اندیشکده مهدویت عصراصل ظهور فرهنگی/اجتماعی/مذهبی/سخنرانی احادیث امام معصومین/ثقلین_نهج📚 تمام نشرمحتوافقط برای امام زمان است مسئول کانال یاران منتظر مهندس محمدرضانادمی اردستانی عضونهادولی امرمسلمین @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">جمیل:1Yaranmontazer@gmail.com
مشاهده در ایتا
دانلود
5.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 🎙سخنرانی حاج آقا دانشمند 🎯موضوع: مسئولان بی عمل... @Yaranmontazer
هدایت شده از ܦ̈ܝ‌ߊ‌ܝ‌ܭَߊ‌ܘܩܭࡅ߳ܥ̣ߺشهیدحߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ߊ‌ܢܚܩܢ ܢܚܠیܩߊ‌ܝ̇ߺܨ[ܩܣܥ‌‌ییوܔ]
🎐 | | 📸 ▪️ شهیدحاج عماد مغنیه در کنار رهبر انقلاب انتشار بمناسبت سالگرد شهادت این شهید عزیز 💻 Farsi.Khamenei.ir 🇮🇷| مکتب حاج قاسم سلیمانی @g_soleimani_ir
پروردگارا! این وحدتی را که بر ملت ما حاکم است برای ما حفظ کن خط بـیـت رهـبر🇮🇷 @Yaranmontazer
🔺تصلب به گذشته، یکی از علل مخالفت با پیامبران است؛ چون دین مدام از انسان تغییر می‌خواهد یکی از علل مخالفت‌‌ با دین و پیامبران الهی، انعطاف‌پذیر نبودن و تعصّب داشتن بر فرهنگ آباء و اجدادی است؛ حتی تصلّب نسبت به فرهنگ دینی و مذهبی! حتی اگر گذشتگان شما آدم‌های خوبی باشند، برنامۀ دین این است شما را در وضعیت ثابت نگاه نمی‌دارد. دین نرم‌افزاری است برای اینکه انسان روز به‌روز «نو» بشود دین از انسان، پویایی می‌خواهد. دین‌داری، گرفتن یک‌سری مقررات ثابت و عمل‌کردن مداوم به آنها تا آخر عمر نیست؛ دین‌داری آمادگی برای تغییر متناسب با شرایط جدید است گاهی اجرای یک دستور ثابت دین که انسان به آن اُنس پیدا کرده، برایش بُت می‌شود. برخی افراد هم با اینها برای خودشان دکان باز می‌کنند. یک راه‌ برای بسته شدن این مغازه‌ها تغییر شرایط و تکالیف است. @Yaranmontazer
هدایت شده از ܦ̈ܝ‌ߊ‌ܝ‌ܭَߊ‌ܘܩܭࡅ߳ܥ̣ߺشهیدحߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ߊ‌ܢܚܩܢ ܢܚܠیܩߊ‌ܝ̇ߺܨ[ܩܣܥ‌‌ییوܔ]
🎐 | | دعا کنید من شهید شوم، دعا کنید به نحوی شهید شوم که نتوانند بدن من را تشخیص دهند... 💔 🔰 نشر دهید و همراه ما باشید 🇮🇷| مکتب حاج قاسم سلیمانی @g_soleimani_ir
💎 توصیه‌ای برای مبلغان 🔻 امام علي عليه‌السلام: من نَصَبَ نَفسَهُ لِلنّاسِ إماما فعَلَيهِ أن يَبدَأ بِتَعليمِ نَفسِهِ قَبلَ تَعليمِ غَيرِهِ، و ليَكُن تَأديبُهُ بِسيرَتِهِ قَبلَ تَأديبِهِ بِلِسانِهِ ✳️ هر کسی كه خود را پيشواى مردم قرار دهد، بايد پيش از آموزش ديگران به آموزش خود بپردازد و پيش از آن كه به زبان تربيت كند، باید با كردار و رفتارش تربيت نمايد. 📚 بحارالأنوار: ۲/۵۶/۳۳ ‌ ‌@Yaranmontazer
هدایت شده از ܦ̈ܝ‌ߊ‌ܝ‌ܭَߊ‌ܘܩܭࡅ߳ܥ̣ߺشهیدحߊ‌ܥܼܢ ܦ̈ߊ‌ܢܚܩܢ ܢܚܠیܩߊ‌ܝ̇ߺܨ[ܩܣܥ‌‌ییوܔ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎐 | | ⭕️ ما حتی طویله ای هم به اسم اسرائیل نداریم 🤏انقدر درسته | 👌انقدر واقعیت نداره 🇱🇧 🇮🇷| مکتب حاج قاسم سلیمانی @g_soleimani_ir
💢 | امیرالمؤمنین؛ فرمانده‌ پیروز ⚠️ در نبرد خیبر پس از عقب نشینی مسلمانان به فرماندهى ابوبکر و عمر، ترس و وحشت بر جان‌هاى آنان چیره شد. 💐 در این حال، رسول‌ خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله در مورد امام علی علیه‌السلام فرمودند: «لأعطِينّ الرايةَ غداً رجلاً يُحِبُّه الله ورسولُه و يحِبّ اللّه ورسولَه كَرّاراً غيرَ فرّار لا يرجِع حتى يَفْتَحَ اللّه على يديه». ✍️ فردا پرچم را به دست مردى می‌سپارم که خدا و پیامبرش او را دوست دارند و او هم خدا و پیامبرش را دوست دارد؛ جنگاوری که پیاپی حمله می‌کند، فرار نمی‌کند و برنمى‌گردد تا خدا به دست او پيروزى بخشد. 📚 شیخ مفید، الارشاد، ج1، ص64. 📎 🔸https://btid.org/fa @Yaranmontazer
7.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 بر اساس سبک زندگی اسلامی، بیشتر اهل خنده باشیم یا گریه؟ ⁉️خوف از خدا یا امید به خدا ؟ ⬅️ امام رضا (ع): حضرت یحیی (ع) بیشتر می گریست ولی حضرت عیسی... استاد_رحیمپور_ازغدی اندیشه پژوهان استاد حسن @Yaranmontazer
🔴 قیام سفیانی از نوع اجل محتوم است 🌕 حمران بن أعين از امام باقر عليه السلام روايت كرده كه آن حضرت دربارۀ فرمايش خداى تعالى كه مى‌فرمايد: «ثُمَّ‌ قَضىٰ‌ أَجَلاً وَ أَجَلٌ‌ مُسَمًّى عِنْدَهُ‌»؛ (انعام/۲) فرمودند: 🌕 اجل دو گونه است: اجل محتوم و تغییرناپذیر؛ و اجل موقوف و مشروط؛ پس حمران پرسید: اجل محتوم چیست؟ فرمودند: آنچه كه مشيّت خدا به آن تعلّق گرفته باشد؛ حمران عرض كرد: من اميدوارم كه اجل سفيانى از نوع موقوف(غيرحتمى)باشد؛ امام فرمودند: نه! به خدا قسم كه آن از امور حتمى است! ✅ در این روایت، حضرت، اجل مسمّی را به اجل حتمی تفسیر نموده‌اند؛ و سپس سفیانی را جزء حتمیات دانسته‌اند. ✅ طبق روایات، نشانه های ظهور به دو دسته: حتمی و موقوف(غیرحتمی) تقسیم می‌شوند؛ که در علائم حتمی ظهور، بداء -در اصل وقوع آن- راه ندارد؛ اما علائم غیر حتمی، ممکن است مشمول حکم بداء شوند.  فقال إنهما أجلان أجل محتوم و أجل موقوف فقال له حمران ما المحتوم قال الذي لله فيه المشيئه قال حمران إني لأرجو أن يكون أجل السفياني من الموقوف فقال أبو جعفر عليه السلام لا و الله إنه لمن المحتوم. 📗 تفسير البرهان،ج۲،ص۴۰۰ ➖➖➖➖➖➖➖ @Yaranmontazer