ماه صفر تموم شد :))
یعنی تا سال دیگه هستیم ؟
یعنی دوباره میتونیم محرم رو ببینیم ؟
یعنی بهم اجازه میدن که دوباره برم کربلا و چشمم بیوفته به گنبد؟! :))
علی الدنیا بعدکَ العفا ابیعبدالله..💔
پروردگارا !
از دل بستن به اهل زمین و هر چیزی
که در زمین است خسته شده ام،
دلم پرواز میخواهد،
به سوی تو..!