چگونه بی تو سال را تحویل کنیم؟
مگر می شود؟
ما یک عمر عادت کردهایم
پس از تحویل سال
پای فرمایشات شما بنشینیم
ـ بچه ها ساکت!
ـ آقا شروع کرد
ـ فکر کنم امسال هم شعار اقتصادیه
ـ فکر کنم آقا مشهده
ـ چرا صدای آقا گرفته
ـ نکنه سرما خورده
و...
پدر آسمانی ِما
فرزندانت را فراموش نکن
ما مثل همیشه محتاج دعای تو هستیم
پدر ِشهید ما ؛ ما یتیم شده ها را از یاد نبر :))
یکسال دیگر گذشت و
همچنان غریب و آواره ی کوچه های فراموشی مایی آقا جان...❤️🩹
خدایا سال ۱۴۰۵را سال توجه به آقایمان ،سال ظهور وسال دیدار قرار بده ...
این افرادی که در تصویر میبینید
شهروندان اسراییلی هستن که زمانی که اسرائیل غزه رو بمباران میکرد، اینها از روی سرگرمی روی تپهها میرفتند و با خوردن پففیل چیپس قتل عام رو تماشا میکردند.
@Yeaadam
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیام یکی از مجاهدان هوافضای سپاه بر بدنه یک موشک: حاضرم ثواب تمام لحظات مجاهدت در میدان را با یک ساعت کف خیابان بودن عوض کنم.
مردم خسته نباشید...
خدا از همتون این جهاد رو قبول کنه...❤️
⚫️ شکنجهٔ یک کودک توسط سربازان اسرائیلی
🔹کریم ابو نصار، کودک ۱۸ ماهه فلسطینی، درحالیکه پدرش توسط نیروهای اسرائیلی بازداشت شده بود، شکنجه شد.
🔹سربازان اسرائیلی پای کودک را با سیگار سوزاندند، او را نیشگون گرفتند و یک میخ فلزی را در پایش فرو کردند.