🎱 : برآئ چنلمؤن نیآز بهٔ اد / ارشد / شریك دآریم ، خز نبآشن اگهٔ میشئ بیآ پئ > > >
@Z01110zz
https://eitaa.com/joinchat/1501759133C8a44406710
🎱 : برآئ چنلمؤن نیآز بهٔ همسآیهٔ دآریم ، آمارشؤن بآلآ بآشهٔ اگهٔ میشئ بیآ پئ > > >
@Z01110zz
https://eitaa.com/joinchat/1501759133C8a44406710
421.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://abzarek.بصe-p/msg/4824283
بیاید بحرفیمممممممم
@Z01110
سوال شما:ترو خدا تروخدا حمایتتتتتتتت بزار هیچ گاوی دیگه نمیزاره فقط تو مهربونی و میزاری اصن تو همه چی مهربونی فش نمیدی تا میتونی خیلی گلیییییییی کاش یه روزی جبران کنممم
Melody:عشقییییی🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
سوال شما :هم خودت خزی هم چنلت و هم ادهات به جز چند نفر
Melody:چنل خودتو دیدی بدبخت؟مهم نیست برو اینجا رو هم کثیف نکن