اباصالح؛
از اینکه امسال بیشتر از هر زمان
دیگهای تو عمرم، دلم ظهور شما
رو میخواد، ازتون عذر میخوام.
فرزندتون رو ببخشید .
هوای پسر زهرا رو داشته باشیم .
آقای ما مظلوم تر از اجدادشونن ؛
غریبتر، تنهاتر، گریانتر ..
معبر شهادت چیه ؟
معبر خلاصی از دستِ نفس چیه ؟
اشک است و اشک است و اشک .
گریه هست و گریه و گریه .
ما قمیا میخوایم درس بخونیم میریم
حرم. میخوایم رفیقامون رو ببینیم
میریم حرم. میخوایم قرار کاری بذاریم
میریم حرم.
حالمون خوبه میریم حرم. حالمون بده
میریم حرم. سوار تاکسی میشیم میگیم
همون همیشگی اونم میبرتمون حرم((:
ما واقعا کسی جز حضرتمعصومه نداریم