امام حسین جانم
خودت برایِ ما آدمهایِ بال و پر شكسته و جامونده از مسیرِ عشقت مرهمی بفرست ..
پس از خدای پر زور ؛ این حُسیـن است که هربار به آدمی حیات میبخشد ! روح و جسم مُردهی آدمِ به بنبست رسیدهی دورهی آخرالزمان را میگیرد و بعد از محرم ترکیب خارقالعادهی دیگری تحویلش میدهد . حُسیـن مهربانانه دلهایمان را امانت میگیرد ؛ بهسان کفشی که به کفشداریهای حرم به امانت سپرده میشود ؛ دل شکستگیها ، غمها ، نرسیدنها ، نشدنها و دلتنگیها را در آغوش خویش به امانت نگهمیدارد و سرآخر امانتیمان را با رزقی که هرگز از دستمان نمیرود به ما برمیگرداند:))
آدم نمیداند برای تو چگونه
در ظرف تنگ واژه شوقش را بریزد..
-خانمشناوری-
اعیادتون خیلی مبارک
+ تو هم فکر میکنی 'ایران' یه آدمه؟
لبخند زد و به تایید سری تکون داد و گفت :
_ یه آدم با اقتدار و آینده نگر.
پلکی زدم و با لبخند ادامه دادم :
+ یه پیرْمرد مستحکم و با هیبت که ایستاده و تکیه بر عصاش داده و با غرور و اقتدار افق ها رو نگاه میکنه .
ضحـیٰ²¹³
[مأمنعزیزم]
+ دلم بهانهی نقارهخانه میگیرد(:
کریمهای، چه بگویم، که خودت میدانی ..
امي يا فاطمة..
انا لاشيء من دونك ومن دون رضاك..
اماه؛ لاتحرميني من كتف عطفك وحنانك..
اسلام عليكِ يا فاطمة..
مادرم فاطمه..
من بدون تو و بدون رضایت تو هیچم..
مادر؛ مرا از مهربانی و شفقت محروم مکن..
سلام الله عليك فاطمة..
یچیزی بگم؟
دقت کردین حضرت آقا هیچوقت داخل سخنرانی هاشون از کلمه اسرائیل استفاده نکردن؟! یعنی اینکه همچین کشوری وجود نداره[به رسمیت نمیشناسند]، فقط از کلمه رژیم غاصب و ظالم صهیونیست استفاده میکنن .
ضحـیٰ²¹³
یچیزی بگم؟ دقت کردین حضرت آقا هیچوقت داخل سخنرانی هاشون از کلمه اسرائیل استفاده نکردن؟! یعنی اینکه
پس جناب ایکس عزیز ؛
به دنبال اثبات ِبرادری و مذاکره، به قول خودتون کشور های همسایه که فقط ُفقط منظور شما دشمنان غربی این مرزبوم هست نباشید
ما خیلی وقته با اونها پدرکشتگی داریم .