عزیز همه، اینجا تا چشم میچرخد خیابانها آذین شدهاند، شمع برای تولدت چیدهاند و سور میدهند.
اینجا همه هستند، الاّ تو
توسل میکنم بر تو، برای تو که شاید ببینمت، این چرخه دوری تموم بشه آروم اشکام رو کنار میزنم فراق رفع بشه که حاصل سرانجامی از روی ماهِ وصال تو.
دوباره تموم شد احساس میکنم نوشتن و پاک کردن، مرور خاطرات اذیتم میکنه. حالا با دلتنگی اشکام رو پاک میکنم و میگم
" سلام علی آل یاسین ".
نشستنِ روی فرشُ دل سیر گوش کردن روضه های فاطمیه،.. یهدعوته اونم از طرف امامحسین، اونایی که ارباب قبولش دارهُ، رفیقِ دعوت میکنه به روضههایِ مادرش (:
چقدر خوبه كهتو این دنیا
دلم خوشه به روضه هات
آخه وقتی باهات حرف
میزنم آروم میشم ، عزیزِ دلم .
[یازهرا مادر ..]
در جمع اصحاب نشسته بود
ناگهان فرمود :
مراقب تُنگ های بلور باشید
سپس لبخندی زد و ادامه داد :
دختران را میگویم ..
- پیامبر رحمت [ص] .
ضحـیٰ²¹³
در جمع اصحاب نشسته بود ناگهان فرمود : مراقب تُنگ های بلور باشید سپس لبخندی زد و ادامه داد : دختران ر
دلمان غنج رفت از حلاوت ُشیرینی گفتهی نبی عزیزمان((=
دستی کشید بر دلم ، از عالـم بینیاز نمود
آنکه مرا بهر یاری خود سحري خوانده بود :)
یه بنده خدایی بود میگفت،
بچه ها، نگید حضرت زهرا حرم نداره..
یه یا زهرا یه یا فاطمه بنویسید بزنید به دیوار اتاقتون، به خونتون
بگید مادر من میخام از این به بعد اینجا حرمت باشه
اونوقت برای هرکاری که میکنید نیت کنید!
ظرفم میشورید به نیت ظرف های حرمش، هیئتش بشورید..!
اینجا میشه حرم مادرمون حضرت زهرا.
از اون وقت مراقبیم، مبادا تو حریم حرم گناهی کنیم
[حرم بسازید شماهم]
[ یا لیله الجمعه احلمنی احلامنا الی
السماء الکربلا ]
ای شب ِجمعه آرزوهایمان را به آسمان ِ
کربلا برسان ..
مدتی است فهمیدهام برکت یعنی همین بارانی که وقتی با او حرف میزنم میبارد.
گمان کنم ثواب هم داشته باشد؛
با دل با او حرف زدن را میگویم..(: