eitaa logo
🌴🇮🇷 کانال ظهور بسیار نزدیک است🇮🇷🌴
25هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
9.5هزار ویدیو
153 فایل
💓 شواهد نشان میدهد در دوران پیش از ظهور قرار داریم بزودی خبرهایی مهمی جهان را شگفت زده خواهد کرد لینک https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c ارتباط با ادمین: @Hedar_badnoor @Zohoremahdi تبادل و تبلیغات ارزان @TablighatZohor ‏‪
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ رهبر انقلاب: مسئولان باید حواسشان باشد ◀️ گاهی دشمن کاری را با سروصدا شروع می‌کند برای اینکه کار اصلی را در جای دیگر انجام دهد
جاهاییکه انتقالش میدن یا تغییرچهره داده بعنوان مسافرگردشگردر گشت گذار‌‌ حفاظت کامل هتلا و زیرزمین فوق امنیتی اسقاطیل عکا حیفا اورشلیم،،عربستان امارات اردن لبنان بحرین قطرکویت‌مراکش فلسطین سوریه منچسترانگلیس پاناما آمریکای جنوبی گرمسیری ولز اسکاتلند صربستان بلغارستان لهستان رومانی سوئد سوئیس جزایرقناری ووو..... نامزد‌‌‌ رسانه ای سفیانی یا زمینه مقدمه سازان بازیگران عروسکدستی ایلومیناتی گلوبالیستا 🛑 ترامپ اوینجلیستی دلقک ماسونی 🛑 ملک عبدالله اردنی سنی سلفی اموی ماسونی 🛑 عثمان الکلبی-عنبسه کریه الوجه سوری 🛑 رمضان قدیرف چچنی 🛑 رجب طیب عردوغان یهودی اخوانی عثمانی
https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید 🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺
✅✅ادامه بخش دوم 🛑این انقلاب و قیام بقدري مهم است که وقتي از امیرالمؤمنین علیه السلام از زمان ظهور ميپرسند حضرت جواب ميفرمایند که وقتي قیامي در خراسان (ایران) اتفاق بیفتد. و در حدیث دیگري حضرت امیر، خروج پرچمهاي سیاه یا انقلاب دوست داران حسین را همردیف صیحهي اسماني در رمضان قرار داده و ميفرمایند: (( انتظروا الفرج من ..... الرایات السود من خراسان و الفزعة في شهر رمضان غیبت نعماني، باب۱۴ ،حدیث ۸)) ✅✅ این احادیث و متون تنها بخش کوچکی از روایات موجود در مورد ایران و انقلاب ایران میباشد که کسانی که اهل مطالعه و تحقیق هستند این امر را به راحتی تایید میکنند. وجود مشکلات و بی عدالتی ها در ایران غیر قابل رد کردن میباشد ولی دلیلی بر باطل بودن انقلاب نمیباشد به طوری که صد ها حدیث در تایید انقلاب مردم ایران وجود دارد در ضمن حق بودن انقلاب به معنی حق بودن افرادی که خود را انقلابی مینامند نیست و خیلی از افراد و مسئولین فعلی فقط ظاهری انقلابی دارند و کاملا ضد این مسیر و انقلاب هستند با عملکردی که از خودشون نشان داده اند. 🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺
🔵قسمت دوم ✅انقلاب ایران قبل از ظهور همچنین درالغیبۀ نعمانی، از مراحل قیام قوم مشرق زمین (ایران)قبل از ظهور نیز سخن به میان آمده است که دو مرحله حق خویش را از دشمنان طلب می کنند (یَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا یُعْطَوْنَهُ ثُمَّ یَطْلُبُونَهُ فَلَا یُعْطَوْنَهُ) اما وقتی خواسته آنان برآورده نمی شود (فَإِذَا رَأَوْا ذَلِکَ) این بار از راه قدرت نظامی، حق خویش را از دشمن طلب می کنند (وَضَعُوا سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِمْ) آنگاه دشمن مجبور به پذیرش مطالبات حق ایرانیان خواهد شد (فَیُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ) اما ایرانیان آماده رویارویی شده و جنگ با دشمن رخ خواهد داد (یَقُومُوا ... قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء) و سرانجام انقلاب ایران به طلوع فجر حکومت جهانی مهدوی متصل خواهد شد (وَ لا یَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکُمْ) که عبارۀ اخری تعبیر قرآنی "وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِین" در سرنوشت انقلاب "قیام مردی از قم" است که ذکر گردید. ✅انقلاب ایران قبل از ظهور در منابع فریقین بیان گردید، انقلاب شیعی با آرمان زمینه سازی ظهور در ایران تشکیل می شود ودر احادیث متعدد شیعه و اهل سنت به این موضوع تصریح شده است. از جمله در کتاب الغیبۀ نعمانی به نقل از امام باقر، به انقلاب زمینه ساز در مشرق اشاره شده است که سرانجام به حکومت جهانی امام عصر متصل خواهد شد: کَأَنِّی بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ یَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا یُعْطَوْنَهُ ثُمَّ یَطْلُبُونَهُ فَلَا یُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِکَ وَضَعُوا سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِمْ فَیُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا یَقْبَلُونَهُ حَتَّی یَقُومُوا وَ لَا یَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَمَا إِنِّی لَوْ أَدْرَکْتُ ذَلِکَ لَاسْتَبْقَیْتُ نَفْسِی لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ. قومی در مشرق خروج (قیام و انقلاب) می‌کنند. حق خویش را از دشمن مطالبه می‌کنند ولی به آنان داده نمی‌شود، برای بار دوم، حق خویش را از دشمن مطالبه می‌کنند اما به آنان داده نمی‌شود، وقتی چنین می‌بینند، سلاح های خویش را بر گردن خویش می‌افکنند (کنایه از قدرت نمایی نظامی یا حمله به دشمن)، پس آنچه می‌طلبند به ایشان می‌دهند ولی از پذیرفتن آن خودداری می‌کنند تا اینکه قیام کرده و پرچم حکومت خویش را به امام عصر تحویل می‌دهند و کشته های این انقلاب و قیام، شهید محسوب می‌شوند، بدانید اگر من آن زمان را درک کنم، حتماً خودرابرای امام مهدی نگاه می‌داشتم.شایان ذکر است محتوای حدیث فوق به نقل از پیامبر توسط محمد بن سلیمان اسدی کوفی در کتاب المناقب(از عالمان زیدیه در بین سالهای ۲۴۰ تا ۳۲۰ ق می زیسته است)، قبل از مرحوم نعمانی (وفات ۳۶۰ ق) نیز نقل شده است.البته مضون حدیث الغیبۀ نعمانی در منابع فریقین شیعه و اهل سنت نیز گزارش شده است؛ از جمله درکتاب دلائل الإمامۀ‌ از پیامبر،مراحل انقلاب ایران قبل از ظهور چنین ترسیم شده است: قَالَ رَسُولُ اللَّه‌: إِنَّا أَهْلُ بَیْتٍ اخْتَارَ اللَّهُ لَنَا الْآخِرَةَ عَلَی الدُّنْیَا، وَ إِنَّ أَهْلَ بَیْتِی سَیَلْقَوْنَ بَعْدِی بَلَاءً وَ تَطْرِیداً وَ تَشْرِیداً، حَتَّی یَجِی‌ءَ قَوْمٌ مِنْ هَاهُنَا وَ أَشَارَ بِیَدِهِ إِلَی الْمَشْرِقِ أَصْحَابُ رَایَاتٍ سُودٍ، یَسْأَلُونَ الْحَقَّ فَلَا یُعْطَوْنَهُ حَتَّی أَعَادَهَا ثَلَاثاً فَیُقَاتِلُونَ فَیُنْصَرُونَ، وَ لَا یَزَالُونَ کَذَلِکَ حَتَّی یَدْفَعُونَهَا إِلَی رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ بَیْتِی، فَیَمْلَأَهَا قِسْطاً وَ عَدْلًا، کَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً، فَمَنْ أَدْرَکَهُ مِنْکُمْ فَلْیَأْتِهِ وَ لَوْ حَبْواً عَلَی الثَّلْج. مشابه این حدیث دردیگر منابع شیعی همچون:کتاب شرح الأخبارنعمان مغربی، کشف اللغمۀاربلی، الدرالنظیم فی مناقب الائمه ابن حاتم شامی، العدد القویۀ حلی، منتخب الانوار المضیئۀ نیلی نجفی، اثبات الهداۀ حرعاملی، بهجۀ النظر حلیۀ الأبرارو غایۀ المرام محدث بحرانی، الملاحم و الفتن ابن طاووس، بحارالأنوارعلامه مجلسی، ریاض الأبرار فی مناقب الائمه جزائری نیز نقل شده است. شگفت آور اینکه درمنابع اهل سنت نیز به کثرت از زبان پیامبر، مضمون احادیث شیعی نقل شده است؛ گویی اینکه برای نصرت و یاری انقلاب زمینه ساز ظهور و عدم مخالفت با قیام ایرانیان به نوعی با اهل سنت اتمام حجت شده باشد.ازجمله درکتاب سنن ابن ماجه از "صحاح سته" اهل سنت،از قول پیامبر مشابه حدیث امام باقر درالغیبۀ نعمانی تکرار شده است: یَأتِیَ قَومٌ مِن قِبَلِ المَشرِقِ مَعَهُم رایاتٌ سودٌ، فَیَسأَلونَ الخَیرَ (الْحَقَّ)فَلا یُعطَونَهُ، فَیُقاتِلونَ فَیُنصَرونَ، فَیُعطَونَ ما سَأَلوا فَلا یَقبَلونَهُ، حَتّی‌ یَدفَعوها إلی‌ رَجُلٍ مِن أهلِ بَیتی،فَیَملَؤُها قِسطاًکَما مَلَؤوها جَوراً،فَمَن أدرذلِکَ مِنکُم، فَلیَأتِهِم ولَوحَبواً عَلَی الثَّلج. 🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺
🔵قسمت سوم و در کتاب مستدرک الصحیحین حاکم نیشابوری که مطابق منهج صحیح مسلم و بخاری (معتبرترین کتب نزد اهل سنت بعد از قرآن) تدوین شده است، نیز از قول پیامبر بر "پرچم هدایت" انقلاب ایرانیان قبل از ظهور تاکید ویژه شده است🚩🇮🇷 قَالَ رَسُولُ اللَّه‌: إنّا أهلُ بَیتٍ اختارَ اللَّهُ لَنَا الآخِرَةَ عَلَی الدُّنیا، وإنَّهُ سَیَلقی‌ أهلُ بَیتی مِن بَعدی تَطریداً وتَشریداً فِی البِلادِ، حَتّی‌ تَرتَفِعَ رایاتُ سودٍ مِنَ المَشرِقِ، فَیَسأَلونَ الحَقَّ فَلا یُعطونَهُ، ثُمَّ یَسأَلونَهُ فَلا یُعطونَهُ، ثُمَّ یَسأَلونَهُ فَلا یُعطونَهُ، فَیُقاتِلونَ فَیُنصَرونَ، فَمَن أدرَکَهُ مِنکُم أو مِن أعقابِکُم فَلیَأتِ إمامَ أهلِ بَیتی ولَو حَبواً عَلَی الثَّلجِ، فَإِنَّها رایاتُ‌ هُدیً، یَدفَعونها إلی‌ رَجُلٍ مِن أهلِ بَیتی، یُواطِئُ اسمُهُ اسمی فَیَملِکُ الأَرضَ، فَیَملَؤُها قِسطاً وعَدلًا کَما مُلِئَت جَوراً وظُلماً. رسول الله فرمودند: ما اهل بیتی هستیم که خداوند، آخرت را برای ما به جای دنیا برگزیده است، و زود است که اهل بیت من، پس از من، در شهرها تحت فشار قرار گیرند و رانده شوند، تا این که صاحبانِ‌ پرچم‌های سیاه از مشرق سر برآورند و حق را طلب نمایند ولی به آنها داده نمی‌شود. دوباره طلب می‌کنند؛ ولی داده نمی‌شود. بار سوم، طلب می‌کنند. باز هم داده نمی‌شود. پس می‌جنگند و پیروز می‌شوند. پس هر کس از شما و از نسل شما آن را درک کرد، نزد امامی از اهل بیت من بیاید، هرچند که پابرهنه بر برف و سرما باشد؛ چرا که آنان پرچم‌های هدایت اند. آنها پرچم‌ قیام خویش را به مردی از اهل بیت من تحویل می دهند که نامش، همنام من است ... و حاکم زمین می‌شود و آن را آکنده از عدل و داد می‌کند، همان گونه که آکنده از جور و ستم شده است. و مشابه آن در دیگر منابع اهل سنت همچون: الملاحم ابن منادی، کنزالعمّال متقی هندی، إبراز الوهم المکنون غماری، الحاوی للفتاوی سیوطی، ذخائر العقبی طبری، عقد الدرر شافعی، الفصول المهمه ابن صباغ مالکی، جواهر العقدین سمهودی، ینابیع المودۀ  قندوزی، سبل الهدی و الرشاد شامی، العرف الوردی سیوطی، القول المختصر ابن حجر، توضیح الدلائل ایجی، البدایۀ و النهایۀ و معجزات النبی ابن کثیر، میزان الاعتدال ذهبی، إمتاع الأسماع مقریزی، الاذاعۀ قنوجی، المنار المنیف ابن قیم جوزی، اتحاف الخیرۀالبوصیری، الخصائص الکبری و الدررالمنثورسیوطی، المعجم الأوسط‌ طبرانی، السنن الواردۀ دانی و دیگر منابع اهل سنت ذکر شده است. همچنین منابع متقدم اهل سنت همچون: المصنّف ابن ابی شیبه (استاد بخاری وفات ۲۳۵ ق)، سنن ابن ماجه (وفات ۲۷۳ ق)،البحر الزخار ابوبکر البزار (وفات ۲۹۲ ق)، مسند ابویعلی موصلی (وفات ۳۰۷ ق)، مسند الشاشی (وفات ۳۳۵ ق)، الملاحم ابن منادی (وفات ۳۳۶ ق)، البلدان ابن فقیه (وفات ۳۴۰ ق)، همگی قبل از کتاب الغیبۀ نعمانی (وفات ۳۶۰ ق)، نیز حدیث انقلاب قوم مشرق زمین را از پیامبر نقل کرده اند. همانگونه که ملاحظه گردید در منابع اهل سنت به کثرت از قول پیامبر، مضمون احادیث شیعی تکرار شده است؛ گویی اینکه برای نصرت و یاری انقلاب زمینه ساز ظهور و عدم مخالفت با قیام ایرانیان به نوعی با اهل سنت اتمام حجت شده است. نتیجه اینکه از رخدادهای مشترک در منابع فریقین شیعه و اهل سنت به عنوان نشانه ظهوربه طرق متعددو به تواتراز وقوع انقلاب مشرق زمین قبل از ظهور و پیشگویی اعجازگونه پیامبر از سرنوشت این انقلاب در ایران سخن به میان آمده است که به حکومت جهانی امام عصر متصل خواهد شد. 🌴 ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌺
🔵قسمت چهارم ⭕️وثاقت سندی حدیث قوم مشرق زمین قبل از ظهور هرچند به دلیل تواتر معنوی حدیث قوم مشرق، از بررسی سندی بی نیاز هستیم با این حال، سلسله اسناد در کتاب سنن ابن ماجه و الغیبۀ نعمانی نیز بررسی خواهد شد: سند حدیث قیام قوم مشرق در سنن ابن ماجه اهل سنت در سند حدیث خروج قوم مشرق زمین در کتاب سن ابن ماجه، به دلیل یزید بن ابی زیاد که شیعه بوده است، مناقشه می کنند اما واقعیت این است که در بین خود رجالیون اهل سنت در توثیق و تضعیف این راوی، اختلاف نظر جدی وجود دارد. توضیح بیشتر اینکه: بستوی، هرچند در ابتدا اعتراف می کند که روایات خروج قوم مشرق زمین به طریق دیگری در کتاب مستدرک حاکم نیز نقل شده است که مطابق دیدگاه شیخین بخاری و مسلم، توثیق می شودو یا حداقل از دیدگاه ذهبی، حسن الحدیث است اما در کمال تعجب، بستوی (محقق معاصر اهل سنت عربستان سعودی)، هرچند دیدگاه ابن کثیر- که سخت گیری آن به مذهب شیعه مبرهن است- درباره حدیث اخیر را با عبارت "إسناده حسن" ذکر می کند، اما در ادامه مناقشه کرده و در نهایت سند احادیثی را که یزید بن ابی زیاد در طریق آن قرار دارد، ضعیف می شمرداما در مقابل برخی محققین، مبانی این دیدگاه را نفی کرده و حدیث را توثیق کرده اند. بنابراین سند حدیث سنن ابن ماجه، معتبر است: عثمان بن ابی شیبه: ثقة، حافظ، شهیر معاویة بن هشام: ثقة علی بن صالح بن حی: ثقة، صالح یزید بن ابی زیاد: صدوق، ثقة ابراهیم نخعی: ثقة علقمة بن قیس: ثقة، ثبت، فقیه، عابد عبد الله بن مسعود: صحابی، هاجر الهجرتین و کان صاحب رسول الله. 🌴 ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌺
🔵قسمت پنجم ⭕️سند حدیث قیام قوم مشرق در الغیبۀ نعمانی حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِیدٍ قَالَ حَدَّثَنِی عَلِیُّ بْنُ الْحَسَنِ عَنْ أَخِیهِ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَسَنِ عَنْ أَبِیهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عُمَرَ الْحَلَبِیِّ عَنِ الْحُسَیْنِ بْنِ مُوسَی عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ یَحْیَی بْنِ سَامٍ عَنْ أَبِی خَالِدٍ الْکَابُلِیِّ عَنْ أَبِی جَعْفَرٍ أَنَّهُ قَالَ: کَأَنِّی بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِق‌ ... ⭕️سندشناسی حدیث: ۱. أحمد بن محمد بن سعید (معروف به ابن عقده) :احادیث ابن عقده، به فور در کتب اربعه شیعه یافت می‌شود و وثاقت وی نزد رجالیون بزرگ شیعی ثابت است؛ قدمای امامیه بر وثوق وی تاکید داشته اند. نجاشی، وی را چنین توصیف می کند:هذا رجل جلیل فی أصحاب الحدیث‌ و عظم محله و ثقته و أمانته‌ شیخ طوسی‌ نیز ابن عقده را جلیل القدر و عظیم المنزلة توصیف کرده است. ۲. علی بن الحسن (علی بن الحسن بن علی بن فضال) ‌:ثقه جلیل. نجاشی از وی به اصحابنا تعبیر کرده است و کشیّ، به وثاقت او رای داده است ۳. أخیه محمد بن الحسن (محمد بن الحسن بن علی بن فضال) :ثقه. ۴. ابیه (الحسن بن علی بن فضال) :جلۀ اصحابنا من فقهاء ثقه جلیل من اصحاب الاجماع. ۵. احمد بن عمر الحلبی (أحمد بن عمر بن أبی شعبة الحلبی) :ثقه امامی صحیح المذهب. ۶. الحسین بن موسی (الحسین بن موسی الحناط) :ثقه امامی.  ۷. معمر بن یحیی بن سام:ثقه امامی. ۸. أبوخالد الکابلی (کنکر أبو خالد الکابلی) :امامی ثقه جلیل من حواری امام السجاد. بنابراین، راویان حدیث "قوم مشرق زمین" همگی از ثقات هستند و سند آن نیز معتبر است.  ⭕️بررسی محتوایی حدیث انقلاب مشرق زمین (ایران) قبل از ظهور قد خرجوا بالمشرق: قیام و انقلاب علیه حاکم جائر و ظالم خروج در اصطلاح به قیام، انقلاب و تلاش برای تشکیل حکومت تعبیر می‌شودواز آنجا که این پرچم به هدایت نیز توصیف شده است (قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء)، خروج علیه حاکم جائر و ظالم، یکی از مصادیق بارز آن خواهد بود. و ناگفته پیداست به قرینه "لَایَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکُم وقَتْلَاهُمْ شُهَدَاء" تایید و مشروعیت قیام در عصر غیبت با هدف زمینه سازی ظهور نیز اثبات می‌گردد. 🌴 ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌺
🔵قسمت هفتم ⭕️دیدگاه مرکز تخصصی مهدویت تحت اشراف آیه الله سیستانی درباره قوم مشرق زمینه ساز مرکز تخصصی مهدویت در نجف اشرف تحت زعامت و اشراف مرجع شیعیان آیۀ الله سیستانی حفظه الله، در پاسخ به سوال مخاطبین مبنی بر اینکه هویت قوم مشرق زمین را استفسار نمودند، چنین پاسخ می دهد: عن الإمام الباقر علیه السلام: کأنی بقوم خرجوا من المشرق یطلبون الحق فلا یعطونه ثم یطلبونه فلا یعطونه، فإذا أرادوا ذلک وضعوا سیوفهم علی عواتقهم، فیعطون ما سألوا فلا یقبلونه حتی یقوموا ولا یدفعونها إلّا إلی صاحبکم، قتلاهم شهداء أمّا إنی لو أدرکت ذلک لأبقیت نفسی لصاحب الأمر. أیّ الرایات مقصودة بهذه الروایة، ومن أین تأتی؟ الإجابة: بسم الله الرحمن الرحیم الظاهر أنها الرایات السود التی تقبل من المشرق، والتی ورد فی بعض الروایات أنها رایات الخراسان. سپس در ادامه در قالب سوال و جواب دیگری به طور واضح و آشکار، ایرانیان زمینه ساز ظهور را مصداق قوم مشرق زمین معرفی و خراسانی را نیز به عنوان رهبر معرفی می نماید: هل لإیران علاقة بظهور الإمام المهدی عجّل الله فرجه؟ وهل الرایات السوداء تخرج من إیران لنصرة الإمام عجّل الله فرجه؟ وإلی أین تصل فی الزحف لنصرة الإمام عجّل الله فرجه؟ الإجابة: بسم الله الرحمن الرحیم ورد عن الإمام الباقر علیه السلام أنه قال: تنزل الرایات السود التی تُقبل من خراسان الکوفة، فإذا ظهر المهدی بمکة بعث بالبیعة إلی المهدی. [الغیبة للشیخ الطوسی: ص٤٥١، ب٧، ح٤٥٧] وعنه علیه السلام: کأنی بقومٍ خرجوا من المشرق یطلبون الحق فلا یعطونه، ثم یطلبونه فلا یعطونه، فإذا أرادوا ذلک وضعوا سیوفهم علی عواتقهم فیعطون ما سألوا فلا یقبلونه حتی یقوموا، ولا یدفعونها إلّا إلی صاحبکم، قتلاهم شهداء، أما أنی لو أدرکت ذلک لأبقیت نفسی لصاحب الأمر. [الغیبة للنعمانی: ص٢٨١، ب١٤، ح٥٠] ومن هذا یظهر: ١) أن بلاد المشرق التی تصدق علی بلاد إیران تعتبر من البلاد الموطئة لظهور الإمام عجّل الله فرجه وموطئاً لجملة من أنصاره عجّل الله فرجه. ٢) أن الخراسانی هو من القادة الذین سیبایعون الإمام عجّل الله فرجه ویکون فی صفه وجیشه. ٣) أن الخراسانی یصل فی زحفه إلی الکوفة 🌴 ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌺
https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است جهت چت وتبادل اطلاعات ... لطفا دوستان خود را دعوت کنید 🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺
‌🔵شرایط ظهور 🔶قسمت دوم ♦️در قسمت قبل با یه مثالی شروع کردیم و مثال قطار بود، گفتیم قطار یک شرایطی داره مثل ریل و نیروی محرکه و یک نشانه‌هایی داره رسیدن قطار مثل: دود و سوت. ♦️توی این قسمت می‌خوایم یکمی بیشتر چند تا مثال دیگه براتون بزنم تا این مطلب خوب براتون واضح بشه؛ مثلا ببینید خیلی مثال‌های ساده و دم دستی براتون عرض می‌کنم. ♦️اینکه موقع بیماری رنگ صورت آدم عوض میشه دمای بدن تغییر پیدا می‌کنه، ضربان قلب عوض میشه و برخی تغییرات دیگه توی بیماریا اینا چیه؟ اینا خود بیماریه؟ اینا علت بیماریه؟ آفرین بر شما. اینا نه بیماریه نه علت بیماری. اینا نشانه‌های بیماری، علامت بیماریه. ♦️پزشکان محترم از روی این علامت‌ها میان نگاه می‌کنن دمای بدن، ضربان قلب از روی این علامت‌ها می‌فهمن که توی بدن یه اتفاقی افتاده، بدن بیمار شده. اون ویروسی که مثلا بیماری رو به وجود آورده اون علت و شرط  تولید بیماریه؛ این دمای بدن، تغییر رنگ صورت اینا نشانه‌های بیماریه. ♦️اگر بخوایم بیماری رو از بین ببریم باید چیکار کنیم؟ باید بریم سراغ اون شرط و علته نه علامت. اگر بیایم مثلا رنگ صورت به یه نحوی عوض بکنیم؛ دمای بدن با یخ بیاریم پایین تا تب نداشته باشه، بیماری خوب شده؟ نه فقط نشونه رو از بین بردیم. ♦️یا مثلا مثال دیگه؛ سفید شدن موی سر و صورت این چه ارتباطی با پیری داره؟ علت پیریه؟ نه. ♦️نشانه پیری است، نشانه اینه که دیگه کم کم داره سنش زیاد میشه. خود پیری یه علت دیگه داره که آدم پیر میشه؛ مرور زمان،مشکلات زندگی اینا نشانه‌هاست که متوجه می‌شیم. ♦️یا مثلا شاید خیلی‌هاتون توی کتاب‌ها خونده باشین قبل از وزش بادهای تند، باران‌های شدید،زلزله برخی از پرندگان و حیوانات زودتر متوجه می‌شن؛شروع می‌کنن به هیجان سر و صدا؛این سر و صدای پرندگان و حیوانات هیجانی که دارن قبل از زلزله و باران و باد تند، اینا آیا علت زلزله ‌است؟نه اینا نشانه‌ است، خبردار می‌شیم اگرمطلع باشیم؛اگر رفتار حیوانات بشناسیم از این سر و صدا، از این هیجان می‌فهمیم که داره اتفاقی می‌افته. علت وقوع زلزله چیه؟اون اتفاقاتی است که توی زمین افتاده، همون جور که توی علم زمین شناسی توضیح میدن اون اتفاقات می‌افته باعث میشه زمین بلرزه و تکان بخوره.اما یه نشانه‌هایی داره نشانه‌هاش و برخی حیوانات زودتر متوجه می‌شن. ♦️پس ببینین مثال رنگ صورت و دمای بدن رو گفتم ارتباطش با بیماری،مثال سفید شدن موی سر و صورت ارتباطش با پیری،هیجان پرندگان سر و صدایی که حیوانات دارند و ارتباطش با زلزله و باران تند. ♦️یه مثال دیگه هم آخرین مثالمون باشه عرض بکنم می‌خوایم اینجا یه ساختمون بسازیم مثلا یه مسجد، یه حسینیه بسازیم. چه چیز‌هایی نیاز داریم؟ اون علت علت‌‌ها و شرایطی که دست به دست هم میدن تا این حسینیه و مسجد ساخته بشه چیه؟یه زمین می‌خوایم،مصالح می‌خوایم،نیروی انسانی می‌خوایم،نقشه می‌خوایم.ابزار و دستگاهی می‌خوایم و یکسری چیز‌های دیگه اینا میشن علت‌های شرایط ایجاد این ساختمون. ♦️هرکدومش نباشه مسجد درست نمیشه؛ زمین نباشه،مسجد درست نمیشه، زمین باشه مصالح نداشته باشیم، مصالح باشه زمین باشه نیروی انسانی کارگری که اینا رو رو هم بذاره نداشته باشیم محقق نمیشه. اینا می‌گن شرایط ایجاد مسجد و حسینیه. ♦️اینا که دست به دست هم داد مسجد و حسینیه رو ساختیم بعد واسه اینکه مردم بدونن اینجا مسجد و حسینیه است یه تابلو قشنگ بر‌می‌داریم مثلا می‌نویسیم مسجد امام رضا( علیه‌ السلام) یه اسم انتخاب می‌کنیم سر در مسجد می‌زنیم؛بعد می‌گیم اونایی که از توی خیابون و کوچه رد می‌شن؛اونا خبر ندارن اینجا مسجده یکی دوتا تابلو هم سر کوچه سر خیابون می‌زنیم یه فلش می‌زنیم به سمت مسجد که کسی که رد میشه می‌خواد نماز بخونه بدونه اینجا مسجد. ♦️حالا سوال؟علت و شرط به وجود آمدن مسجد چیه؟ آفرین همون زمین، مصالح، نیروی انسانی که گفتیم. نشونه و علامت مسجد چیه؟این تابلوها. اگر این تابلو‌ها نباشه مسجد هست یا نیست؟اگر این تابلو‌ها نباشه مسجد سر جاش هست،فقط ما خبر دار نمی‌شیم که توی این کوچه مسجده.اما اگر اون شرایط نباشه،اصلا مسجد اینجا درست نمیشه. ♦️مثال قطار و قسمت قبل گفتیم.چهار تا مثال هم این قسمت براتون عرض کردم. می‌تونیم یک نتیجه گیری بکنیم که یا همه پدیده‌های عالم یا بسیاری از پدیده‌های عالم اینجورین که یک شرایطی دارند یک نشانه‌هایی. ♦️شرایط اون‌هاییست که باعث میشه اون پدیده به وجود بیاد؛اگر اون شرایط نباشه اون پدیده اصلا بوجود نمیاد. ♦️نشانه‌ها اون‌هایی هستند که خبردار می‌شیم که اینجا یک مطلبیست،تابلو نشانه وجود مسجده،رنگ سفید موی سر و صورت نشونه پیریه،دمای بدن نشانه بیماریه. ♦️بین اینا باید حواسمون باشه فرق بذاریم. ظهور هم همینجوریه،ظهور امام زمان(علیه السلام)یک شرایطی داره و نشانه‌هایی. ✍استاد حسین‌پور ظهور بسیار نزدیک است
4_5830257833320385879.mp3
2.11M
(عج)🌱 ▪️ قسمت ( ۶ از ۱۹ ) ▪️حجت خدا مسلط بر تمام زبان هاست و از قدرت الهی برخوردار است ... 【 پیشنهاد دانلود 】 🌱 🌿 الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍ‌سلام‌الله‌علیها‌🤲🏻🕊