🔴 نمایش لاهه
به نظر می رسد رای دیوان بین المللی دادگستری لاهه که خیلی ها را مثل صداوسیما ذوق زده کرده، بیشتر از آنکه جدی و بازدارنده باشد نمایشی است برای احیای نعش متعفن حقوق بشر مورد ادعای جهان غرب و بازگرداندن قسمتی از آبروی برباد رفته سازمان های پرمدعای بین المللی پس از جنایات بی حد و حصر وحشی های صهیونیست در #غزه
جالب است بدانید این دادگاه قبلا هم دوبار دیگر علیه رژیم صهیونیستی رای صادر کرده ولی صهیونیست ها هیچ اعتنایی به آن نکرده اند ...
#فلسطین
✍ "قاسم اکبری"
🔴 توییت مدودوف درباره احتمال #تجزیه_امریکا جدی ست !
👈 نیویورک تایمز :
“دولت بایدن هرگونه قرارداد جدید صادرات گاز مایع كه تگزاس بسیار به درآمد آن وابسته آست را به کلی ممنوع کرد”
👈 و بعد از تگزاس هم نوبت پنسلوانیا ست
🔴نیروهای امنیتی دولت اردن به سوپرمارکتی که اسم 7 اکتبر را انتخاب کرده بود حمله و تابلوی ان را پاره پاره و تخریب کردند.
#رژیم_سفیانی_اردن
#اردن_ترکیه_کمربند_امنیتی_اسرائیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی مسلحین(تکفیری ها) گنبد حرم حضرت زینب سلام الله علیها را هدف قرار میدهند...
معجزات و کرامات خانوم حضرت زینب سلام الله علیها در جنگ سوریه
▪️انتشار به مناسبت شهادت خانوم حضرت زینب سلام الله علیها
ـــــــــــــــــــــــ
🔴سرنگونی ایل-۷۶ جنایتی است که با تجهیزات غربی انجام گرفت
🔹️رئیسجمهور روسیه اعلام کرد که بقایای تسلیحات به دست آمده از محل سقوط هواپیمای ترابری ایل-۷۶ حامل اسرای جنگی سرنگون شده توسط نیروهای مسلح اوکراین نشان میدهد که در این حمله از یک سیستم دفاع هوایی غربی(فرانسه یا ایالات متحده) استفاده شده است.
81.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری از شکار صهیونیستها و ادواتشون توسط رزمندگان قسام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این هوش مصنوعی تصاویر و متنهایتان را به ویدیو تبدیل میکند
🔹ابزار هوش مصنوعیِ جدید گوگل که «لومیِر» نام دارد توانایی تبدیل تصاویر یا متن به ویدیو را دارد و طبق اعلام گوگل، خطای آن نسبت به مدلهای هوش مصنوعیِ تولید ویدیوی دیگر کمتر است.
🔹این ابزار هنوز در سطح یک پروژهٔ تحقیقاتی است و قابل استفاده نیست اما گوگل تصاویری از امکانات آن را منتشر کرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕸 ارتباط بین فرقه ضاله بهائیت و رژیم اشغالگر قدس
🎤 حجتالاسلام والمسلمین #روزبهانی
#بهائیت_رژیم_اشغالگر
۴. عقاید باب
باب به قیامت هم اعتقادی نداشت و آن را زاییده توهم شیعه می دانست. او مقصود آیات قرآن را در این زمینه، با قیام خود تطبیق می کرد:
... مراد از یوم قیامت، یوم ظهور شجره حقیقت است و مشاهده نمی شود احدی از شیعه یوم قیامت را فهمیده باشد، بلکه همه موهوما ً امری را توهم نموده که عندالله حقیقت ندارد و آنچه عندالله و عند عرف اهل حقیقت مقصود از یوم قیامت است، این است که از وقت ظهور شجره حقیقت در هر زمان به هر اسم الی حین غروب آن یوم قیامت است؛ مثلا ً از یوم بعثتعیسی تا یوم عروج آن قیامت موسی بود به قول خود... . (۱)
۵. او کتاب بیان را ناسخ قرآن معرفی کرد(۲) و در آغاز آن نوشت:
ان البیان میزان من عند الله الی یوم من یظهره الله من اتبعه نور و من ینحرف عنه النار .(۳)
همانا بیان، ترازویی از نزد خداست تا روز ظهور «من یظهره الله» برای کسی که از آن پیروی کند نور و برای کسی که از آن منحرف شود آتش است.
۶. وی معتقد بود که مراد از شناخت پروردگار، شناخت مظهر اوست و آنچه در مظاهر ظاهر می شود، «مشیّت» اوست که آفریدگار هر چیزی است. این مشیّت نقطه ظهور است و در هر دوری و کوری(۴) متناسب با آن دوره ظاهر می شود. محمد صلی الله علیه و آله نقطه «فرقان» است و علی محمد، نقطه «بیان» و هر دو یکی اند. نقطه بیان عیناً همان آدم بدیع فطرت است. ظهورات را نه ابتدایی است، نه انتهایی؛ پیش از آدم علیه السلام هم عوالمی بوده است و پس از «من یظهره الله» هم ظهورات دیگر به طور بی نهایت خواهد بود. هر ظهوری، اشرف از ظهور پیش و مشتمل بر آن است؛ و مشیت اولیه در هر ظهوری، قوی تر و کامل تر از ظهور قبل است. (۵)
باب با درکی ناقص از آنچه در برخی احادیث اسلامی درباره مقام و مرتبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام آمده است، کوشید در میان هوادارانش، جایگاهی همچون پیامبران و امامان برای خود دست وپا کند.
📗۱- بیان، باب هفتم از واحد دوم.
📗۲- نک: شیخ احمد شاهرودی، حق المبین، تهران، ۱۳۴۱ق، صص ۱۰۶ - ۱۱۰.
📗۳- بیان، باب ششم از واحد دوم.
📗۴- . کور به معنی برهه زمانی است که مشتمل بر چند دور است.
📗۵- نک: بیان عربی، صص ۳-۱۰، نک: بیان فارسی، صص ۵۰ و ۸۱؛ ۸۲ دلائل سبعه، صص۲و۳.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص ۴۸-۴۹
#تحلیل_نقد_بهائیت
#عقاید_باب
64.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸نقد تخصصی بهائیت
🎤استاد حسن#ارشاد
#نقد_بهائیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕸 بهائیت و اسرائیل (۱)
🎤استاد حسن#ارشاد
ادامه دارد...
#بهائیت_جاسوسی
#فرهاد_ثابتان
🌱کانال در انتظار ظهور 👇
@dar_entezar_zohor313
🕸ب) فتنه زنجان
در سال ۱۲۶۶ه- .ق زنجان نیز شاهد شورشی به سرکردگی ملامحمدعلی زنجانی ملقب به حجت بود. این فرد با ادعای اجتهاد، خود را نماینده امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می دانست. مذهبی های زنجان به دلیل فتوا های عجیب و غریب او در مسائل مختلف احکام، از وی بیزار بودند و قبولش نداشتند. شورش با دعوای کودکانه دو طفل مکتب خانه ای آغاز شد و پس از کشتاری وحشتناک از نیروهای دو طرف نبرد، به شکست سنگین بابیان و مرگ حقارت بار حجت زنجانی انجامید.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۴۱
#تحلیل_نقد_بهائیت
#فتنه_بابیان
#فتنه_زنجان
🔰 شهید حجت الاسلام کاظم غلامزاده تدین
🔸 بعد از کودتای ۱۳۳۲ که فعالیت گروهها و فرقهها به ویژه حزب توده و بهائیت افزایش یافت، متدینان مشهد بر آن شدند که اقدام به پرورش نیروهای متعهد نمایند. او نیز که اعتقاد داشت حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیازمند مدیرانی متعهد و متخصص است، به این گروه پیوست. یکی از جلوه های جدی فعالیت های او آموزش، تدریس و تعلیم قرآن به نوجوانان و جوانان بود که از نخستین سال های شروع فعالیت خود تا آخرین روزهای حیات متعهد به انجام آن بود.
🌹شهید حجت الاسلام کاظم#غلامزاده_تدین
#بهائیت
ب: دعوى بابيت
آنچه در اين تفسير جلب توجه مىكند، و در واقع مرتبط است با عقيده با بيان و بهائيان، اذعان به قائميت حضرت حجة بن الحسن عسكرى عليه السلام است. «اشراق خاورى» مبلغ و نويسندۀ بهائى در كتاب: «رحيق مختوم» به نقل از نسخۀ خطى تفسير سورۀ يوسف، عبارات سرآغاز تفسير را كه مبين عقيدۀ على محمد شيرازى و از سوئى ديگر قبول تام ملاحسين بشرويهئى است چنين ذكر مىكند:
«اللّٰه قد قدر ان يخرج ذلك الكتاب في تفسير أحسن القصص من عند محمد بن الحسن بن على بن محمد بن على بن موسى بن جعفر بن محمد بن على بن حسين بن على بن أبىطالب على عبده ليكون حجة اللّٰه من عند الذكر على العالمين بليغاً...»
همچنين على محمد شيرازى در مواضع متعددى از كتاب: «تفسير سوره يوسف»: به قائميت حضرت حجة بن الحسن عسكرى عليه السلام ، آشكارا اعتراف و اعتقاد خود را به وجود آن امام غائب ذكر كرده است. از آن جمله:
در سوره (۵٨) گويند: «يا سيّد الأكبر ما أناشيء إلّاو قد أقامتنى قدرتك على الأمر، ما اتّكلتُ فى شيءٍ إلّاعليك و ما اعتصمت في الأمر إلّاإليك، و أنت الكافى بالحق و اللّٰه الحقّ من ورائك المحيط، يا بقية اللّٰه قد أفديت بكل لك و رضيت السبّ في سبيلك و ما تمنّيت إلّاالقتل في محبتك.
و در سورۀ (۵٩) گويد: «يا أهل الأرض تاللّٰه الحق إنّ هذا الكتاب قد ملأ الأرض و السّمٰوات بالكلمة الأكبر للحجة القائم المنتظر بالحق الأكبر وأنّ اللّٰه قد كان على كلّ شيء شهيدا.»
و در سورۀ (۶٠) گويد: «يا عباداللّٰه إسمعوا نداء الحجة من حول الباب انّ اللّٰه ربّي قد أوحى إلى أناقد أنزلنا هذا الكتاب على عبدك ليكون على العالمين على الحق بالحق نذيرا و بشيرا.»
و در سورۀ (۶۶) گويد: «و ما هو إلّاعبدللحجة يدعو الناس لدين اللّٰه الخالص».
و در سوره (٧۶) گويد: «قل أنّ اللّٰه فاطر السموات و الأرض من عند حجته القائم المنتظر و أنّه هو الحق و أنّى أنا عبد من عباده قد أسخر الملك لدولته فأسلموا أمر اللّٰه.»
و در سوره (٨۶) گويد: «ويقول المشركون من أهل الكتاب ماكنت على الأمر من عنده الامام حجة اللّٰه الحق قد كفى باللّٰه شهيدا بينى و بينكم و أنّ الحجة شاهد علىّ بالحق الأكبر».
و در سورۀ (٩٨) گويند: «اقتلوا المشركين و لا تذروا على الأرض بالحق على الحق من الكافرين ديّاراً، حتى ظهرت الأرض و من عليها لبقيّة اللّٰه المنتظر واعلموا للّٰهالحمد على سبيل الباب محمودا.»
و در سورۀ (١٠٢) گويد: قاتلوا المشركين كافّة كما يردون الذكر كافة و طيبوا الارض للحجة...» (١) و بر اساس همين دعوى است كه فاضل مازندرانى آن را به «نداء به عنوان بابيّت مرتفع نمود» (۲) تعبير مىكند. زيرا به نوشته على محمد شيرازى اين تفسير «من عند محمد بن الحسن...» به سوى «عبده ليكون حجة اللّٰه..» است.
📗١) . مراجعه شود به كتاب: «احسن القصص - تفسير سورۀ يوسف».
📗۲) . كتاب: «اسرار الاثار»، ج٢، ص١١، تحت كلمۀ «باب».
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص ۱۶۹-۱۷۱
#بهائیت
#دعوی_بابیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕸 عبدالبهاء و پیشگویی های دروغین
🎤 حجتالاسلام والمسلمین #روزبهانی
#بهائیت_رژیم_اشغالگر
ب: دعوى بابيت
آثار اوليۀ على محمد شيرازى، منطبق با مزاج شيخيه و مغاير با عقايد شيعه اماميه، مبنى بر دعوى بابيت بود، چنانچه در همان ايام در رسالۀ: «صحيفۀ مخزونه» اعتراف مىكند كه: «ولقد اخرجها الحجة بقية اللّٰه صاحب الزمان عليه السلام إلى بابه الذكر». (۱) و به نقل از فاضل مازندرانى در كتاب تفسير سورۀ يوسف گفته بود:
«إعلموا يا أهل الأرض أن اللّٰه قد جعل مع الباب (خود آن حضرت) بابين من قبل (شيخ و سيد) ليعلّمكم أمره على الحق بالحق من حوله على الحق مشهودا و أنّ اللّٰه قد قدر لكم في الباب باباً (ملا حسين بشرويه) على الإذن ليبلغكم إلى الباب بإذنه.» (۲) ايضاً «اشراق خاورى» در كتاب: «محاضرات» (۳) و «على محمد فرهوش» در كتاب:
«آئين باب» (۴) نيز قطعاتى از نوشتۀ على محمد باب را به نام «رسالۀ بين الحرمين» ۶ كه در پاسخ پرسشهاى «ميرزا محيط كرمانى» شيخى در همان آغاز سال دعوى بابيت (١٢۶٠ ه .ق.) نوشته است. نقل كردهاند كه همگى در تأييد اعتقادات شيعۀ اماميه نسبت به غيبت و ظهور حضرت حجة بن الحسن عسكرى عليه السلام است. از آنجمله مىتوانيم اين جملات على محمد شيرازى را در كتب مذكور بخوانيم:
«وإنه لكتاب قد نزل من لدن بقية اللّٰه امام حق قديم و أنّه لأمام حىّ عظيم إنّنى أنا عبد من بقية اللّٰه و أشهد بعد رسول اللّٰه في حكم الولاية و أشهد أنّ أسمائهم في كتاب اللّٰه على والحسن و الحسين و على و محمد و جعفر و موسى و على و محمد و على و الحسن و محمد لمسطور. يا أيّها الملأ أن اسمعوا حكم بقية اللّٰه من لدن عبده».
📗۱) . رسالۀ صحيفۀ مخزونۀ باب.
📗۲) . اسرار الاثار، ج٢، ص١١
📗۳) . صص۶٧٠ - ٧٣٠، كتاب محاضرات در دو جلد و شامل ١١٢٨ صفحه مىباشد. اشراق خاورى در جرياننگارش جلد سوم كتاب محاضرات بود كه در گذشت. مؤلف نمىداند كه آيا اين جلد از طرف بهائيان منتشر شده است يا نه؟.
📗۴) . آئين باب، صص١۴ - ١۵
📗۵) . به استثناى نقل منتخباتى از رسالۀ (بين الحرمين) در آثار بابيان و بهائيان، خوشبختانه تعدادى نسخۀ خطى از رسالۀ مذكور در دسترس محققان مسلمان موجود است.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص ۱۷۱_۱۷۲
#بهائیت
#دعوی_بابیت