eitaa logo
زلال معرفت
2.4هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
139 فایل
ارتباط با ما 👇 ✅️ انتشار و بهره‌بردارى با ذکر منبع موجب امتنان است. تبلیغ و تبادل نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ ◇کمال خواهی، دنیا پرستی نیست 📖 قرآن در سورۀ بقره آیۀ ۱۰۸ می‌فرماید: أَمْ تُرِيدُونَ أَنْ تَسْأَلُوا رَسُولَكُمْ كَمَا سُئِلَ مُوسَىٰ مِنْ قَبْلُ... ◇•°شما امت پیامبر، همانند قوم موسی نباشید که فقط دنیا طلب باشید. (دنیا را هم در جهت بندگی و اطاعت از حق برای خود استخدام کنید.) 🔶•°یکی از مفسرین عرفانی در ذیل آیۀ فوق می‌گوید: بعد از اینکه موسی قومش را احیا کرد، مردم دائماً درخواست امور مادی داشتند. اگر کسی به‌جای ایمان، کفر را بگیرد یعنی به‌جای درخواست‌های معنوی، امور مادی را بخواهد در واقع کفران نعمت کرده و کافر شده است. ◇•°نتیجه آنکه درخواست ولد و امر ازدواج و عافیت… همگی در جهت کمال انسان‌ها نقش دارد و کمال خواهی، دنیا پرستی نیست. ♡هدیه به لبخند عج گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 🔰 🔻امام خامنه‌ای حفظه‌الله : ◇اگر گناه بد است، پس چرا فلانی گناه می‌کند؟ ◽️گناه، از هركسى كه صادر بشود، نبايد گفت چون اين شخص انجام مى‏‌دهد، پس اشكالى ندارد، يا لابد اشكالى ندارد. نه، گناه را بايستى شناخت و گناهكار را به وسيله‌‌ى گناه بايد شناخت. ⚜هركسى گناه را انجام داد، گناهكار است؛ هركه مى‏‌خواهد باشد. ◽️اين تصور غلط است كه ما بگوييم: «چون فلانى اين كار را مى‏‌كند، لابد اشكالى ندارد كه مى‏‌كند؛ اگر اشكال داشت، كه نمى‏‌كرد.» ⚜البته حمل بر صحت، ايرادى ندارد؛ بلكه خوب و مستحسن است. در كار همه‏‌ى مؤمنين، انسان بايد حمل بر صحت بكند. تا آنجايى كه ممكن است، نبايد حمل بر فساد كرد؛ ◽️اما وقتى يك عملِ خلافِ بيّن و واضح از كسى سر زد، هيچ تفاوت نمى‏‌كند كه اين كس، چه كسى باشد. هركسى باشد، گناه، گناه است؛ بلكه وقتى افراد ممتاز گناه را انجام بدهند، جرم گناه در آن افراد، بيشتر هم خواهد بود. ۱۳۶۹/۱/۱۸ ♡هدیه به لبخند عج گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 💌 ✋ سلام پدر مهربانم ❣مهدے جان! السَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَرْكَعُ وَ تَسْجُدُ... 🌱سلام بر سجده‌های تو و بلندای سجده‌گاهت که ماه و خورشید روی تاریکشان را از لمس نور آن روشن می‌کنند، 🌱 و سلام برشکوه رکوع تو که کائنات در برابر عظمتش خضوع می‌کنند. 🤲 با دعا کردن برای پیروزی مردم دل عج را شاد کنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 📗 🔻« ٤١»پرسش: ⁉️چه چيزهايى را بايد هنگام سخن گفتن يا جواب‌دادن به ديگران مراعات كنيم‌؟ 🔻پاسخ: ① .اگر نمى‌دانيم،با صراحت بگوييم نمى‌دانم. «قُلْ‌ إِنْ‌ أَدْرِي» ۱ ② .به همه‌ى سخن‌ها جواب ندهيم. «قُلْ‌ إِنَّما عِلْمُها عِنْدَ رَبِّي» ۲ ③.در جواب،به نقاط‍‌ مهم توجه شود.از پيامبر مى‌پرسند: ▫️چه چيزى انفاق كنيم‌؟پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله به جاى بيان آن چيز، مى‌فرمايد:هرچه مى‌دهيد اول به والدين و بستگان و نزديكان بدهيد. «ما أَنْفَقْتُمْ‌ مِنْ‌ خَيْرٍ فَلِلْوالِدَيْنِ‌» ۳ ④.كوتاه گفتن.«خير الكلام ما قَلّ‌ و دَلّ‌» ۴ ⑤ .رسا گفتن. «قَوْلاً بَلِيغاً» ۵ ⑥ .نرم گفتن. «قَوْلاً لَيِّناً» ۶ ⑦.بهترين كلام را بكار بردن. «يَقُولُوا الَّتِي هِيَ‌ أَحْسَنُ‌» ۷ ⑧ .با كرامت سخن گفتن. «قَوْلاً كَرِيماً» ۸ ⑨ .توجه به بازتاب سخن داشتن.به يك ماجرا توجه كنيد: هنگام سخنرانى پيامبر مسلمانان به آن حضرت مى‌گفتند: 🔺«راعنا» يعنى رعايت حال ما را بكن و شمرده‌تر سخن بگو.اين تعبير در عرف يهود نوعى دشنام تلقّى مى‌شد و برخى از يهوديان اين كلمه را دستاويز قرار داده و از آن سوءاستفاده مى‌كردند.آيه نازل شد كه به هنگام سخن‌گفتن و حرف‌زدن،به انعكاس حرف‌ها و برداشت ديگران نيز توجه داشته باشيد و با ملاحظه سخن بگوييد و به ديگران فرصت سوءاستفاده ندهيد. ◽️ممكن است افراد در حرف و سخن خود حسن نيت داشته باشند؛ولى بازتاب سخن نيز مهم است؛زيرا ممكن است سخن بازتابى منفى داشته و باعث ضربه زدن به دين،اعتقاد، رهبرى و جامعه اسلامى شود. 🔻افرادى كه در عزادارى‌ها به عشق امام حسين عليه السلام قمه مى‌زنند بايد به بازتاب عمل خود توجه داشته باشند. تلويزيون‌ها و ماهواره‌هاى دنيا بدن خونى آنان را نشان مى‌دهد و بدخواهان اين صحنه‌ها را مكرر نشان مى‌دهند تا از اسلام و مسلمانان سيماى وحشتناكى نشان دهند. ◽️آيا عقل و شرع ما اجازه مى‌دهد جورى عزادارى كنيم كه بدخواهان اسلام آن را دستاويز قرار داده و بر ضد مكتب و مسلمانان پخش كنند و تحليل كنند كه شيعيان يك مرض روانى دارند و آن خودآزارى،خودزنى و خودكشى است و در دنيايى كه توجيه نيستند ايجاد ترديد و وحشت كنند؟  🌷هدیه به لبخند (عج) 🔻پی نوشت: (۱).جن،۲۵. (۲).اعراف،۱۸۷ (۳).سوره بقره،۲۱۵. (۴).مدارک العروه،ح ۲۳،سوره ص۳ (۵).نساء،۶۳. (۶).طه،۴۴ (۷).اسراء،۵۳. (۸).اسراء،۲۳ 📌حجت الاسلام قرائتی 📖 ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 💢 ▫️امام زمان عج در روز، حضرت هزاران بار برای ما دعا می‌کنند تا از بلایا محفوظ بمانیم، ▪️ پس کمترین کاری که می‌تونیم بکنیم، تقدیم کردن صلوات با "وعجل فرجهم" به محضر ایشان است. 📌استاد عالی ♡هدیه به لبخند عج گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧ ﷽ ✧🔆❧✨ 🔰⃟؎•° بهره⇦‌‌ ۳ ▦“روح زمانهٔ قرآن” 🍃•°خدای واحد در کلامش معانی کثیره گنجانیده است. اینطور نیست که یک آیه فقط یک معنا داشته باشد. 🍂•°آن که فقط از آیات خدا یک معنا را برداشت می‌کند و فقط همان برداشتش را جایز دانسته و ترویج می‌کند، از روح آیات وحیانی بی‌خبر است. 🍃•° اهل قرآن کسانی‌اند که قادرند در هر دوره‌ای و برای هر نسلی بهترین معنا، مناسب‌ترین معنا، و بهترین تفسیر را ارائه دهند. 🍂•°کار اهل قرآن تکرار مکررات قُدَما نیست. بلکه بیان روح زمانهٔ قرآن است. و بهترین معنا کاربردی‌ترین آن است. همان است که آرامش می‌دهد و راه خروج از رنج را می‌گشاید. 🍃•°باید فرق میان معانی لفظی با معانی استعاری، و معانی باطنی را از هم باز شناخت. آن که چنین توانایی ندارد، اهل قرآن نیست و اهلُ الله و خٰاصَّتُهُ نباشد. ✍استادمسعود ریاعی ♡رِضْوانٌ مِنَ ذلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظيمُ هدیه به لبخند عج حجاب گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 💔 ◇| او دل در گروی امام زمانش داشت... ༻○ همه‌جا نورباران شده بود. بانویی گرانقدر، شوق وصال و یاری امام زمانش را داشت. به راه افتاد و نورِ وجودش، راه مدینه تا ساوه را روشن کرد. ༻●مقصد خراسان بود، اما تب امانش نداد و در قم ماندگار شد. ماند تا چراغی باشد برای راه‌گم‌کرده‌ها. راهی که به ولیّ خدا می‌رسد… ༻○ آری! وقتی فدایی امام زمانت شوی، تا ابد ماندگار می‌شوی... ♡به‌مناسبت سالروز ورود (سلام‌الله‌علیها) به قم ♡هدیه به لبخند عج ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
14020717 طوفان الاقصی.mp3
9.36M
❧🔆✧﷽✧🔆❧ 🎧🎼 🔸سخنان بسیار مهم و طوفانی حاج آقا محسن عباسی ولدی دربارۀ عملیات 🔹به نظرم گوش دادن به این فایل رو به فردا واگذار نکنید. همین امروز گوش کنید. 🔺با انتشار این فایل در روشنگری مردم عزیزمون سهیم باشید. 🔸اقدامات قاطعانه دفاعی تماما مشروع در قبال هفت دهه اشغال ستمکارانه و جنایات شنیع رژیم غیرقانونی صهیونیستی است. پیشنهاد دانلود✌️ ⏰( ۲۵دقیقه و ۳۷ثانیه) 📌استاد عباسی ولدی هدیه به لبخند امام زمان عج حجاب گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧ ﷽ ✧🔆❧✨ 💌 سلام پدر مهربانم ❣مهدے جان! 🍃یاور مظلومان ▫️این روزها چقدر خوشحالم که لبخند به لب داری فرزندان مقاومت را در دل سرزمین‌های اشغالی نگاه می‌کنی و یقین دارم که از گوشۀ چشمت اشک می‌ریزی برای تن‌های مظلومی که در هدف تیرها می‌شوند. ▪️و شک ندارم که خدا به حرمت اشک و لبخند تو رزمندگان مقاومت را یاری خواهد کرد. وقتت بخیر یاور مظلومان! ای همه هستم ام حجاب چهره جان میشود غبار تنم 📌محسن‌عباسی‌ولدی 💌اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج التماس دعا🤲 ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧ ﷽ ✧🔆❧✨ ▦◇>توصیه‌های امام صادق علیه‌السلام به عبدالله ابن جُندَب ▦▪︎ يا اِبْنَ جُندَب اَلْخَيْرُ كُلُّهُ أَمَامَكَ وَ إِنَّ اَلشَّرَّ كُلَّهُ أَمَامَكَ وَ لَنْ تَرَى اَلْخَيْرَ وَ اَلشَّرَّ إِلاَّ بَعْدَ اَلْآخِرَةِ لِأَنَّ اَللَّهَ جَلَّ وَ عَزَّ جَعَلَ اَلْخَيْرَ كُلَّهُ فِي اَلْجَنَّةِ وَ اَلشَّرَّ كُلَّهُ فِي اَلنَّارِ لِأَنَّهُمَا اَلْبَاقِيَانِ وَ اَلْوَاجِبُ عَلَى مَنْ وَهَبَ اَللَّهُ لَهُ اَلْهُدَى وَ أَكْرَمَهُ بِالْإِيمَانِ وَ أَلْهَمَهُ رُشْدَهُ وَ رَكَّبَ فِيهِ عَقْلاً يَتَعَرَّفُ بِهِ نِعَمَهُ وَ آتَاهُ عِلْماً وَ حُكْماً يُدَبِّرُ بِهِ أَمْرَ دِينِهِ وَ دُنْيَاهُ أَنْ يُوجِبَ عَلَى نَفْسِهِ أَنْ يَشْكُرَ اَللَّهَ وَ لاَ يَكْفُرَهُ وَ أَنْ يَذْكُرَ اَللَّهَ وَ لاَ يَنْسَاهُ وَ أَنْ يُطِيعَ اَللَّهَ وَ لاَ يَعْصِيَهُ لِلْقَدِيمِ اَلَّذِي تَفَرَّدَ لَهُ بِحُسْنِ اَلنَّظَرِ وَ لِلْحَدِيثِ اَلَّذِي أَنْعَمَ عَلَيْهِ بَعْدَ إِذْ أَنْشَأَهُ مَخْلُوقاً وَ لِلْجَزِيلِ اَلَّذِي وَعَدَهُ وَ اَلْفَضْلِ اَلَّذِي لَمْ يُكَلِّفْهُ مِنْ طَاعَتِهِ فَوْقَ طَاقَتِهِ وَ مَا يَعْجِزُ عَنِ اَلْقِيَامِ بِهِ وَ ضَمِنَ لَهُ اَلْعَوْنَ عَلَى تَيْسِيرِ مَا حَمَلَهُ مِنْ ذَلِكَ وَ نَدَبَهُ إِلَى اَلاِسْتِعَانَةِ عَلَى قَلِيلِ مَا كَلَّفَهُ وَ هُوَ مُعْرِضٌ عَمَّا أَمَرَهُ وَ عَاجِزٌ عَنْهُ قَدْ لَبِسَ ثَوْبَ اَلاِسْتِهَانَةِ فِيمَا بَيْنَهُ وَ بَيْنَ رَبِّهِ مُتَقَلِّداً لِهَوَاهُ مَاضِياً فِي شَهَوَاتِهِ مُؤْثِراً لِدُنْيَاهُ عَلَى آخِرَتِهِ وَ هُوَ فِي ذَلِكَ يَتَمَنَّى جِنَانَ اَلْفِرْدَوْسِ وَ مَا يَنْبَغِي لِأَحَدٍ أَنْ يَطْمَعَ أَنْ يَنْزِلَ بِعَمَلِ اَلْفُجَّارِ مَنَازِلَ اَلْأَبْرَارِ أَمَا إِنَّهُ لَوْ وَقَعَتِ اَلْوٰاقِعَةُ وَ قَامَتِ اَلْقِيَامَةُ وَ جٰاءَتِ اَلطَّامَّةُ وَ نَصَبَ اَلْجَبَّارُ اَلْمَوَازِينَ لِفَصْلِ اَلْقَضَاءِ وَ بَرَزَ اَلْخَلاَئِقُ لِيَوْمِ اَلْحِسَابِ أَيْقَنْتَ عِنْدَ ذَلِكَ لِمَنْ تَكُونُ اَلرِّفْعَةُ وَ اَلْكَرَامَةُ وَ بِمَنْ تَحِلُّ اَلْحَسْرَةُ وَ اَلنَّدَامَةُ فَاعْمَلِ اَلْيَوْمَ فِي اَلدُّنْيَا بِمَا تَرْجُو بِهِ اَلْفَوْزَ فِي اَلْآخِرَةِ. ◇>> ای پسر جُندَب! تمامى خیر و شر پيش روى توست و هرگز تا پيش از آخرت نه تمام خير را درك می كنى و نه تمام شرّ را. چرا كه خدا تمام خير را در بهشت و تمام شرّ را در جهنم قرار داده است. چون این دو جاودانند. ▦▪︎پس بر هر كس كه خدا او را هدايت کرده و به ايمان گرامى داشته و شعور و آگاهی به او الهام كرده و در وجودش عقلى گذاشته تا با كمك آن با نعمتهاى خداوند آشنا شود و هر کس خدا به او علم و حكمتى داده تا به تدبير امور دين و دنيايش پردازد، واجب است كه خود را وادار كند كه (با اطاعت از خدا) شاكر خدا باشد و خدا را ياد كند و از دستورات واجب و حرام خدا سرپيچى نكند، چرا که خدا هم در گذشته و پس از تولد به او نعمت داده و هم به او وعده پاداش داده و هم اينكه هيچ تكليفى بيش از طاقت و توان بر او بار نكرده و هم اینکه كمك به او را تعهّد نموده تا انجام تكاليف محوّله بر او آسان شود و فرموده : در انجام همین تكاليف اندك از او طلب يارى كنند. ◇>>اما اين انسان که مشمول هدايت و نعمت خداست، از انجام دستورات واجب و حرامِ او روى گردان است و از انجام واجبات درمانده است و لباس سهل انگارى و بى‌اعتنایی پوشيده است و مطيع هوسهای حرام خود شده و رهسپار مسیر هوسهای حرام شده و دنيا را بر آخرت ترجيح داده و با اين حال آرزوى بهشت هم دارد! ▦▪︎هيچ كس نمی‌تواند با عملکرد گنهکاران به جايگاه متقین چشم بدوزد! بدانيد كه وقتی حادثۀ بزرگ قيامت بر پا شود و خدای جبّار، ترازوی عدالت را براى داورى بر پا كند و انسانها برای روز حسابرسی آشكار شوند، در آن زمان است كه به یقین خواهی فهمید که رفعت و كرامت از چه كسي و حسرت و پشيمانى از چه كسى است. پس امروز در اين دنیا (با انجام واجبات و ترک محرمات) كارى كن تا به وسیله آن، توقّع نجات در آخرت داشته باشى. 📚 تحف‌العقول ج ۱ ص۳۰۱ ♡رِضْوانٌ مِنَ ذلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظيمُ هدیه به لبخند عج گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ ༺🌱⃟ گفتاری از علامه طباطبایی به بهانه حمله ناگهانی مقاومت () به اسرائیل و عیان شدن پوشالی بودن قدرت اسرائیل ◆❀سنت خدا این است که باطل، «ناگهان» به دست جبهه حق نابود می‌شود. 📖 «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِق‏؛ بلكه حق را بر باطل فرو مى‏‌افكنيم، پس آن را در هم مى‏‌شكند، و باطل بناگاه آن نابود مى‏‌گردد.» (انبیاء: ۱۸) ◆❀سنت خداى تعالى بر اين جريان يافته كه «باطل» را آن قدر مهلت دهد تا روزى با «حق» روبرو گردد و با آن در بيفتد، تا به خيال خود آن را از بين برده، خودش جاى آن را بگيرد؛ ولى خدا به دست حق خود، او را از بين ببرد و نابودش كند. ◽️پس اعتقاد حق هيچ وقت در زمين ريشه‏ كن نمى‏‌شود، هر چند كه در بعضى ادوار حاملين آن در «اقليت» قرار گيرند و يا «ضعيف» شوند. ◆❀همچنين كمال حق هرگز از اصل نابود نمى‏‌شود، هر چند كه گاهى اضداد آن زياد گردند؛ و نصرت الهى هرگز از رسولان خدا جدا نمى‏‌شود، هر چند كه گاهى به اصطلاح، كاردشان به استخوان برسد، آن چنان كه مايوس شوند و خيال كنند كه به كلى تكذيب شدند. 📖و اين همان معنايى است كه از جمله‏ «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ» استفاده مى‏ شود، چون اين جمله اعراض و اضراب از جمله قبلى است كه مى‏‌فرمود: ◆❀خداوند عالم را به «لعب» نيافريده؛ و يا از جمله‏ «لَوْ أَرَدْنا أَنْ نَتَّخِذَ لَهْواً» كه مى‏‌فهماند «خلقت عالَم» ناشى از «اتخاذ لهو» نيست. ◽️و اينكه فرمود: «نقذف» به خاطر اينكه «استمرار» را مى‏‌رساند، دلالت دارد بر اينكه حق را به چنگ باطل انداختن سنت «جارى» و «هميشگى» خدا است. ◆❀و در اينكه فرمود: «نقذف ... فيدمغه» دلالت دارد بر اينكه هميشه غلبه با حق است؛ و در اينكه فرمود: «فَإِذا هُوَ زاهِقٌ» دلالت بر اين معنا است كه اين درگيرى حق با باطل، «ناگهانى» صورت مى‏‌گيرد و وقتى كه ديگر كسى اميد نمى‏‌برد كه حق غالب شود و باطل فرار كند. ◽️و چون آيه شريفه «مطلق» است، نمى‏‌توان گفت مقصود حق و باطل در عقايد يا در سيره و سنت و يا در خلقت است، بلكه همه را شامل مى‏‌شود و معنا اين است كه: ◆❀ما عالَم را براى بازى خلق نكرديم و نخواستيم سرگرمى براى خود تهيه كنيم؛ بلكه سنت هميشگى ما اين بوده كه باطل را با حق بزنيم و آن چنان بزنيم كه او را هلاك كند و «ناگهان» مردم ببينند كه دارد از بين مى‏رود؛ چه اينكه آن باطل حجتى باشد يا عقيده‏اى كه حجت و عقيده حق آنها را نابود مى‏كند، و چه اينكه عمل و سنتى باطل باشد كه عمل و سنت حق آنها را از بين مى‏برد هم چنان كه در قراى ظالمه گذشته چنين شد و عذاب استيصال آن اعمال و سنت‏ها را از بين برد و چه اينكه باطل چيز ديگرى باشد. 📚تفسير الميزان ج‏۱۴ ص۲۶۳ ✿هدیه به لبخند عج حجاب گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨ 🔰 🔻مرحوم میرزا اسماعیل دولابی ⚜ اجابت قبل از دعاست. یک وقت نگویید هرچه دعا می‌کنیم مستجاب نمی‌شود. ▫️ اگر خدا نمی‌خواست شما نمی‌توانستید دعا کنید. ⚜ وقتی با حال دعا با خدا حرف می‌زنیم، این را خدا خواسته که نصیب ما شده است. ✿هدیه به لبخند عج گنه بیفکنیم ڪانال زلال مــ💖ــعرفت @ZolaleMarefat_f ┅═✧❁🔆❁✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا