eitaa logo
آخوند
869 دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
12 فایل
آخوند مخفف آقا درس خونده اس. @a_khond" rel="nofollow" target="_blank">https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f26zbqk&btn=@a_khond ( تا جایی که بدونیم جواب میدیم )
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام اتفاقات دنیا رو ک خدا برا بندگان نمیاره بله کل عالم دست خداست ولی خدا به بندگان اختیار داده و راه درست و اشتباه رو هم مشخص کرده حالا یکی تو جاده داره با سرعت ۱۸۰ تا میره ماشینش چپ میکنه تقصیر خداست ؟؟ خدا گفته بی قانونی کن ؟ خدا گفته کاری ک معلومه نتیجش خسارت اونو انجام بده ؟ چند تا پسر هم سن من بودن حدود ۱۰ سال پیش منم میشناختمشون شرط بندی میکنن از چراغ قرمز برن ( مثلا برا ما چیزی نیس ، عیب واسه ما پشت چراغ قرمز بمونیم و از این جور حرفا...) رد شدن تصادف چند ماه کما الان یکی از اونا فلج این و امثال اینو خدا گفته ؟؟ یا خدا تو کل دین ها و اموزش هایی ک توسط فرستاده هاش اومده روش درست زندگی کردن رو یاد داده هم در دنیا هم در آخرت حتی درباره سالم به دنیا اومدن بچه ها هم کلی دستورالعمل گفته حالا ما اونا رو رعایت و عمل نمیکنیم تقصیر ماست یا خدا؟؟؟ اگه مردم مریض میشن و میرن دکتر تقصیر دکتر ک این مریض ، مریض شده نکات تغدیه ای رو رعایت نکرده بهداشتش رو رعایت نکرده نکات سلامتی رو رعایت نکرده تقصیر مریض یا دکتر ؟؟ متاسفانه خدا شناسی و جهان بینی ما خیلی ضعیف...
سلام دیگه فرستاده فعلا کاری نمیشه کرد فقط ی چیزی درباره این نوع دوستی ها اگه در دوستی با یکی ک کارهاش مناسب نیست و شما به هر دلیلی نمیتونید تاثی مثبتی در رفتارهاس بزارید و مانع کارهای اشتباهش بشید این دوستی رو ادامه ندین چون احتمال داره رو شما تاثیر بزاره (من از این حرفا نمیزنما چون عقیده دارم افراد خوب باید به دیگران تو انجام کار خوب تاثیر بزارن و مانع کار خلاف بشن ولی گاها دقت کنید حتی اگه بوی تاثیر کار بد یا عادی شدن اون کار برای شما دیده میشه زود اون دوستی رو تموم کنید دوستی ی دنیا حرف داره ک فعلا بماند.... )
سلام عزیز نشانه های ظهور هیچ دردی از ما دوا نمیکنه ما باید دنبال شرایط ظهور و بعد ظهور باشیم نشانه های ظهور دست ما نیست ولی شرایط ظهور و مهیا کردن آن وظیفه ماست و باید برای این تلاش کنیم ...
سلام اگه حرکت و جابجایی زیادِ ، ذکر یا قرائت رو قطع کنید و جابجا بشید بعد قرائت رو ادامه بدین
سلام مشکلات خانوادگی مخصوصا بین زن و شوهر با عذر خواهی و اصلاح رفتار درست میشه حتما اگه مادرتون با لحن خوب و صمیمی اشتباه خودش رو اعتراف کنه و عذر خواهی کنه باز انشاالله وضعیت عادی میشه گاهی ی شاخه گل دادن همه وضعیت رو تغییر میده شما بهتر روحیه پدرتون رو میشناسید با همون پیش برید حتما میبخشه ی هدیه براش بخرید .
سلام بله چشم ما تو نماز ۱۱ تا واجب داریم ۵ تا از اونا رکن ( ارکان نماز ) ۶ تا از واجبات هم غیر رکن رکن یعنی اگر چ عمدا یا سَهوا( از روی اشتباه یا فراموشی ،حواس پرتی و...) کم یا زیاد بشه نماز باطل واجب غیر رکن اینکه اگه عمدا کم یا زیاد بشه نماز باطل ولی اگه سَهوا کم یا زیاد بشه نماز باطل نیست حالا ۱۱ واجب اینا هستن : ۱. نیت ۲. تکبیرة الاحرام ۳. قیام ۴. قرائت ۵. رکوع ۶. سجده ۷. ذکر ۸. تشهد ۹. سلام ۱۰. ترتیب ۱۱. موالات    ارکان نماز ۱. نیت. ۲. تکبیرة الاحرام ۳. قیام (در هنگام تکبیرة الاحرام و هنگام رفتن به رکوع). ۴. رکوع. ۵. دو سجده مثال :یعنی کسی یادش بره رکوع انجام بده و در بین نماز یا بعد نماز یادش بیوفته رکوع یا هر یک از رکن های دیگه رو انجام نداده نماز باطل ( البته تا سجده وقت داره برگرده ولی به رکن بعدی رفت دیگه نمیشه ) ولی تو واجبات غیر رکن این چنین نیست اگه یادش بره نماز باطل نیست فقط تو بعضی ها سجده سهو داره
سلام اذکاری ک مربوط به خداوند باشه خیر اشکال نداره بلکه خوب هم هست.
سلام فعلا کم کم قضاهاشو بگیرید بعد اینکه قضاها تموم شد با دفتر مرجع تقلید تماس بگیرید و حکم خودتون رو بپرسید اگه ما هم بودیم تا اون موقع در خدمتیم .
سلام آخرش رو خوب گفتین و البته حق گفتین الکی الکی این ذات حسادت شیطان به دل ما ی غمی از خوشی دیگران میندازه ک زندگی ما اگه از طلا هم باشه نمیبینیم و ی ذره خوشی دیگران زندگی رو برامون جهنم میکنه اولا خیلی در این باره فکر کنید ک افراد اطراف من حق دارند با دیگران باشند و خوش هم باشند این تنگ نظریِ ک من نخوام و درک نکنم کسی ک با من دوست نباید با کس دیگه دوست باشه ی راه حل دیگه اینکه شما هم با افراد خوب دیگه دوست بشید تا از این وضعیت بیرون بیاید هر چقدر معاشرت بیشتر باشه فکر و دل بزرگتر میشه و راحتر برخی از مسائل اجتماعی رو درک میکنه راه حل دیگه برای دفع و خاموش کردن فیتیله حسادت اینکه تا ی خوبی از این دو دوست دیدین زود بهشون تبریک بگید لایک کنید کامنت بزاردید و هر کاری ک اونا با خبر بشن ی مدت ک این کار رو بکنید یواش یواش تو دلتون تاثیر میزاره و این حس کم یا از بین میره.
سلام ی بار خیلی خلاصه گفتیم برای مفصل هم باید کتاب مطالعه کنید و با پیام های کوتاه ما نمیشه تو پیام های قبلی هست جستجو بزنید براتون میاد .
سلام بزرگوار خیلی وقت بود دلم ی همچین سوالی میخواست خوشحالم کردین عزیز بزرگوار برای خوندن نهج البلاغه بهتر اول از حکمت ها شروع کنید بعد نامه ها بعد خطبه ها مثلا روزی ۱۵ دقیقه نذر کنید یا با خودتون عهد کنید نهج البلاغه بخوانید تو دور اول نیاز نیست متن عربی بخونید فقط ترجمه ی دور با این روش بخونید تموم شد بنده در خدمتم برای ادامه کار انشاالله نور کلمات امیر المومنین علیه السلام بر قلب شما و همه ما عنایت بشه تا راه سعادت رو پیدا کنیم.
سلام با رمان های خوب جایگزین کن دوست پیدا کن دوست خوووب گاها میشه ی دوست خوب مسیر زندگی رو تغییر میده کار و مشغله برا خودتون جور کنید اگه پسر هستید ک اصلا بیکار نشید تابستون حتما ی جایی کار کنید حتی شده شاگرد مغازه و... بی کاری مرد رو به تباهی و فساد میکشونه( جنسیت مرد_ پسر هم جزو مرد میشه )