سلام
آخرش رو خوب گفتین
و البته حق گفتین
الکی الکی
این ذات حسادت
شیطان به دل ما ی غمی از خوشی دیگران میندازه ک زندگی ما اگه از طلا هم باشه نمیبینیم و ی ذره خوشی دیگران زندگی رو برامون جهنم میکنه
اولا خیلی در این باره فکر کنید
ک افراد اطراف من حق دارند با دیگران باشند و خوش هم باشند
این تنگ نظریِ ک من نخوام و درک نکنم کسی ک با من دوست نباید با کس دیگه دوست باشه
ی راه حل دیگه اینکه شما هم با افراد خوب دیگه دوست بشید تا از این وضعیت بیرون بیاید
هر چقدر معاشرت بیشتر باشه فکر و دل بزرگتر میشه و راحتر برخی از مسائل اجتماعی رو درک میکنه
راه حل دیگه برای دفع و خاموش کردن فیتیله حسادت اینکه تا ی خوبی از این دو دوست دیدین زود بهشون تبریک بگید
لایک کنید
کامنت بزاردید و هر کاری ک اونا با خبر بشن
ی مدت ک این کار رو بکنید یواش یواش تو دلتون تاثیر میزاره و این حس کم یا از بین میره.
سلام بزرگوار
خیلی وقت بود دلم ی همچین سوالی میخواست
خوشحالم کردین
عزیز بزرگوار
برای خوندن نهج البلاغه بهتر اول از
حکمت ها شروع کنید
بعد نامه ها
بعد خطبه ها
مثلا روزی ۱۵ دقیقه نذر کنید
یا با خودتون عهد کنید نهج البلاغه بخوانید
تو دور اول نیاز نیست متن عربی بخونید
فقط ترجمه
ی دور با این روش بخونید تموم شد بنده در خدمتم برای ادامه کار
انشاالله نور کلمات امیر المومنین علیه السلام بر قلب شما و همه ما عنایت بشه تا راه سعادت رو پیدا کنیم.
آخوند
حوصله داری یه دقیقه برات از امام رضا بگم؟؟
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حوصله داری چند دقیقه برات از امام حسین بگم؟
سلام
هیچ نوه ای هیچ حق و سهمیه ای نداره
و کمکی هم ک به خانوادشون میکنن برای تقدیر از کسی ک جونش یعنی همه چیزش رو برا ما داده
بحث حق نیست
بحث قدر دانی
این تو همه کشورها هم هست
چ بسا تو برخی کشورها خیلی بیشتر از این امکانات و....میدن
نمیشه ک در پرداخت خدمات ارزیابی کنن ک کدوم بچه شهید خوب و سر براه براش خدمات بدیم و کدوم مشکل داره بهش چیزی ندیم .