سلام
هیچ نوه ای هیچ حق و سهمیه ای نداره
و کمکی هم ک به خانوادشون میکنن برای تقدیر از کسی ک جونش یعنی همه چیزش رو برا ما داده
بحث حق نیست
بحث قدر دانی
این تو همه کشورها هم هست
چ بسا تو برخی کشورها خیلی بیشتر از این امکانات و....میدن
نمیشه ک در پرداخت خدمات ارزیابی کنن ک کدوم بچه شهید خوب و سر براه براش خدمات بدیم و کدوم مشکل داره بهش چیزی ندیم .