سلام
علما میگن اگر نیمه شب از خواب بیدار شدی
نیت کن نمازشب بخونی ،اگر نشد بخونی یه چایی
بخور اما چون نیتش رو کردی ثوابش رو میبری
الان هم همینطوره شاید نتونی بخونی اما همین نیت خودش فیض داره. ضمناً این یکی از آداب حضور در لیلة القدر هستن.
افضل اعمال در این شب ها تفکر و تعقل و برنامه ریزی برای آينده ست. سعی کن بهترین برنامه هارو بریزی و برای حضور در خیمه حضرت و یاریشون نقشه بریزی.
لعن قاتل امیرالمؤمنین و اذکار و ادعیه وارد شده در این شب هارو بخون و به معنی شون ویژه توجه کن.
سعی کن از بین اسماء دعای جوشن کبیر چند اسم رو انتخاب کنی و سعی کنی سال جدید شبیه شون بشی.
سلام عبادات شما هم
سعی کن طوری برنامه بریزی که به حضرت ولیعصر نزدیکت کنه. برای خودشناسیت برنامه ریزی کن تا به خداشناسی برسی.
برای عبادات ، رفتار ها ، اخلاق ها، مهارت ها ، علوم ، معارف و... برنامه ریزی کن و طرح مطالعاتی و پادکست بریز
سعی کن اول نقشه ذهنیت رو بسازی که میخوای سال دیگه ، ۵ سال دیگه و در آخر چه کسی باشی و بعد قدم به قدم طراحیش کنی.
و مراقب باش تو برنامه هایی که میریزی چیزی ننویسی که تورو از عبودیت خدا دور کنه و دلیل فاصله بین تو و امامت باشه
اگر تونستی مجموعه کوتاه {نقش انسان در تقدیرات شب قدر} استاد شجاعی رو فشرده گوش بده.