آخوند
اگه خانم هستید، این توضیح برا شماست👇 چون خانم ها معمولاً ترشحات پاک دارند، بنابراین تنها در صورتی ک
سلام
اگر منى از جاى خود حرکت کند و بیرون نیاید، یا انسان شک کند که منى از او بیرون آمده یا نه، غسل بر او واجب نیست
اما اگر بعد چند لحظه آبی از انسان خارج شود و انسان یقین کند همان "منی" است (که در مجرا حرکت کرده بود ولی خارج نشده بود)، موجب جنابت است و غسل جنابت بر او واجب است؛
زیرا "بیرون آمدن منى، چه در خواب باشد یا بیدارى، کم باشد یا زیاد، با شهوت باشد یا بىشهوت، با اختیار باشد یا بىاختیار حتی اگر با فاصله باشد موجب جنابت می شود.
آخوند
آبهایی که از انسان خارج میشود پنج قسم است👇🏻 ➊ بول👈🏻 همان ادرار است. ➋ مَنى👈🏻 آبى است که در اوج شهو
سلام نه، ترشح هر آبی که حکم منی رو نداره که بعدش غسل واجب بشه.
لطفا این پیامی رو هم که ریپلی کردم ببینید