سلام
خانواده از مهمترین ویژگی هاست
خانواده حکم ریشه رو داره
اگه درختی ریشه نداشته باشه یا ضعیف باشه با یه باد کوچولو هم میشکنه
ولی ریشه دار باشه طوفان هم نمیتونه تکونش بده
ویژگی دوم : ببینید چقدر خدا رو بنده است
کسی که میزان بندگیش زیاد باشه مطمئن باشید به خاطر دستور خدا هم که شده با زن و بچه اش خوب میشه
و الا اگه به حرف خدا گوش نده به خانواده هم اهمیتی نمیده
(اینم باید جامع نگاه کنید تا میزان دینداریش مشخص بشه نه فقط یکی دوتا عمل ظاهری )
با جربزه و کاری بودن هم از ویژگی های مرد خوب میتونه باشه
وغیره ک مفصل
از رفتارش با خانواده اش بپرسید
از دغدغه هاش بپرسید
از اینکه ملاک تصمیم گیریش حرف خودش یا حرف حق
از رفتارش موقع عصبانیت
از مواجهه شدن در موقع حق اگه خلاف نظرش باشه
از انتظاراتش از شریک زندگیش
و...
نه هیچ ایرادی نداره