سلام
خانواده از مهمترین ویژگی هاست
خانواده حکم ریشه رو داره
اگه درختی ریشه نداشته باشه یا ضعیف باشه با یه باد کوچولو هم میشکنه
ولی ریشه دار باشه طوفان هم نمیتونه تکونش بده
ویژگی دوم : ببینید چقدر خدا رو بنده است
کسی که میزان بندگیش زیاد باشه مطمئن باشید به خاطر دستور خدا هم که شده با زن و بچه اش خوب میشه
و الا اگه به حرف خدا گوش نده به خانواده هم اهمیتی نمیده
(اینم باید جامع نگاه کنید تا میزان دینداریش مشخص بشه نه فقط یکی دوتا عمل ظاهری )
با جربزه و کاری بودن هم از ویژگی های مرد خوب میتونه باشه
وغیره ک مفصل
از رفتارش با خانواده اش بپرسید
از دغدغه هاش بپرسید
از اینکه ملاک تصمیم گیریش حرف خودش یا حرف حق
از رفتارش موقع عصبانیت
از مواجهه شدن در موقع حق اگه خلاف نظرش باشه
از انتظاراتش از شریک زندگیش
و...
نه هیچ ایرادی نداره
سلام
اگه بخواهید و تمرین کنید میشه
کنترل نگاه از مهمترین تمرین عرفا بود
و گاها چندین ماه یا چند سال تمرین میکردن نگاهشون رو کنترل کنند .
انگار که میگید من میرم بیرون نمیتونم تو جوب نیوفتم همش میوفتم تو جوب
خوب چرا جوب نمیوفتید؟ چون مراقب هستید
بله تو اوایل یه خورده سخته ولی تمرین کنید میتونید و ثمره اش رو هم میبینید
البته در حد رفع نیاز مثلا خرید و مغازه رفتن و چیزهای معمولی که قصد خاصی نباشه مشکل نداره
مورد دوم هم که گفتین سنگین برخورد میکنید خوبه