آخوند
سلام برای ترک این عمل؛ ١- دائما به گناه و حرام بودن اين عمل فكر كنيد ؛ ٢- دائما به اين كه چه ضررهاى
سلام
اول از همه اینکه باید واقعا بخوای و قصدت برای ترک جدی باشه. تا خودت نخوای و مقاومتی نداشته باشی، حضرت فیل هم بیاد، نمیتونه برات کاری کنه.
دوم اینکه تا وقتی عوامل گناه مثل فیلم رو از خودت دور نکنی، ترک کردنش یه شوخیه.
پیامی که ریپلی زدم رو هم ببین
📛 عوارض :
۱. ضعف اعصاب
۲. ضعف جسمانی
۳. از بین رفتن تمرکز
۴. پیری زود رس
۵. بی اشتهایی
۶. ضعف استخوان
۷. ناراحتیهای مفصلی
۸. کمخونی
۹. ناسازگارى با خانواده
۱۰. بىمیل شدن به همسر و ازدواج
۱۱. احساس طرد شدن و پوچی
۱۲. دیر ازدواج كردن
۱۳. احساس نااميدى در زندگى
۱۴. ضعف بينايى
۱۵. ضعف شنوايى
۱۶. ضعف حافظه
۱۷. جوش زدن صورت
۱۸. گودى كمر و کمر درد
۱۹. سرگيجه
۲۰. خم شدن قامت
❗️❗️❗️
۲۱. ريزش مو
۲۲. ﻻغرى
۲۳. آسيب رسيدن به نخاع
۲۴. تنفر از خود
۲۵. از بين رفتن استعداد ها
۲۶. پايين آمدن ضريب هوشى
۲۷. افزایش چند برابری احتمال ابتلا به سرطان
۲۸. شنیدن صدای وزوز در گوش
۲۹. بی حالی و ضعف همیشگی
۳۰. افسردگی به میزان بالا
۳۱. شادی و عشق کمتر
۳۲. از بین رفتن زیبایی و شادابی صورت
۳۳. به هم خوردن تناسب اندام
۳۴. بدبینی و تندخویی
۳۵. دفع بیاختیار ادرار
۳۶. از بین رفتن براقیت و زیبایی چشمها
۳۷. به وجود آمدن مشکلات و اختلالات روانی
۳۸. کم شدن حافظه و قدرت یادگیری(عدم تمرکز حواس در خواندن مطالب و گوش دادن حرفهای معلم)
۳۹. مریض شدن پی در پی بعلت از بین رفتن یا ضعف سیستم دفاعی و ایمنی بدن
۴۰.احساس گناه و افزایش آسیبهای روحی
❗️❗️❗️
لذتش زودگذر . عوارضش دائمی
@a_khond
سلام
اولا اگه اون موقع توانایی نداشتین فقط قضا روزه های بر شما واجب
و اگه تا ماه مبارک بعدی نگرفتین علاوه بر قضا برای هر روز یه کفاره به گردنتون میاد
پرداخت کفاره بر دیگران پدر مادر و همسر لازم و واجب نیست
تا موقعی که خودتان توانایی پرداخت نداشته باشید بر شما هم واجب نیست
ولی اگه توانایی داشتید اون موقع واجب میشه
و درباره تعداد روزها
به اون مقدار که مطمئن هستید همان مقدار قضا شده به همون عمل کنید
مثلا با خودتون میگید حداقل حتما ۳ ماه من قضا دارم
و درباره قضا گرفتن
میتونید در ایام پاییز و زمستان مثلا هفته ای یک بار بگیرید یا هر موقع که توانایی داشتید.